آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در 24 ساعت گذشته 4 مورد حریق وحوادث در نقاط مختلف شهر به شرح ذیل به وقوع پیوست که با تلاش نیروهای عملیاتی وامداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن اطفاء حریق وامدادرسانی از گسترش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

1-برخورد یکدستگاه خودرو پیکان وانت بادرخت منجر به مصدوم شدن راننده خودرو گردید.

در مورخه هفدهم مهر ماه نودویک ساعت 10:10 در شهریار،بلوار شورا  یکدستگاه خودرو پیکان وانت به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی  با یک اصله درخت برخورد و منجر به مصدوم شدن راننده خودرو گردیده بود که باحضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل فرد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

2-حریق ترانس برق در امیریه،شهرک جانبازان

در مورخه هفدهم مهر ماه نودویک ساعت 15:51 ترانس برق در امیریه به علت اتصالی طعمه حریق شده بود که باتلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار ضمن قطع برق حریق اطفاء گردید.

3-حریق ضایعات داخل گودال در شهریار،شهرک بانک ملت،خیابان امام رضا(ع)

در مورخه هفدهم مهر ماه نودو یک ساعت 16:36 مقداری ضایعات در داخل گودالی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

4-حریق ضایعات در فاز یک اندیشه،خیابان پانزدهم غربی

در مورخه هجدهم مهر ماه نودویک ساعت 00:48 بامداد مقداری ضایعات در محوطه ای توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی اتش نشانی شهریار اطفاء گردید.

عکس مربوط به بند3:

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه پانزدهم مهر ماه نودویک ساعت 23:36 دو دستگاه خودرو پراید وسمند با یکدیگر برخورد نموده که منجر به فوت راننده پراید ومصدوم شدن دونفر از سرنشینان خودرو سمند گردیده بود که با حضور نیروهای امداد ونجات آتش نشانی شهریار ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین افراد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال وخودروهای مذکور با جرثقیل به پارکینگ انتقال داه شدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه پانزدهم مهرماه نودویک ساعت 17:08 یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به چرخ گوشت،سرخ کن،آبگرمکن،کابینت ها،یک قالیچه دومتری،مقداری ظروف و دودگرفتگی کامل واحد خسارت وارد گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهاردهم مهر ماه نودویک ساعت 20:43 یکباب مغازه نانوائی در اندیشه به علت حرارت بیش از حد فر طعمه حریق شده بود  که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز افزایش خسارت به نانوائی جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه سیزدهم مهر ماه نودویک ساعت 15:42 حاشیه باغی در شهریار توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء واز گسترش آتش به باغ جلوگیری بعمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf