آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم مهر ماه نودو سه ساعت 14:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،رضی آبادبالا،خیابان ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی از قسمت بالکن به علت پوسیدگی و پارگی شیلنگ آبگرمکن  طعمه حریق شده بود که با تلاش اتش نشانان اطفاء گردید.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم مهر ماه نودو سه ساعت 22:36 و سیزدهم مهر ماه نودو سه ساعات 09:40 و 19:17 با مراجعه حضوری سه نفر از شهروندان به ایستگاه های آتش نشانی 301 اندیشه و 101 مرکزی که سه حلقه انگشتر در انگشت دست افراد گیر کرده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه های  مذکور به کمک آنان رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اقدام به بریدن سه حلقه انگشتر نموده و انگشت دستان افراد را  آزاد نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم مهر ماه نودو سه ساعت 13:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار پلیس،خیابان تلیسه نمونه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغ در مجاورت گلخانه توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده و به سیزده اصله درخت کاج و سوختن حدودا بیست متر پوشش نایلونی گلخانه خسارت وارد گردید با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به گلخانه و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم مهر ماه نودو سه ساعت 12:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان واقع در شهریار،خیابان شهید بهشتی،کوچه استقلال  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان به علت استفاده از بنزین جهت روشن نمودن خودرو در داخل هواکش طعمه حریق شده بود که منجر به مصدوم شدن راننده فوق از ناحیه دست و پا گردیده بود که ضمن اطفاء حریق اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  یازدهم مهر ماه نودو سه ساعت 13:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،زیرگذرقائم(عج) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امدادونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد وامدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو  سبک شامل پژو 405 و پراید به علت بی احتیاطی  با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم از داخل خودرو خارج وبا همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم مهر ماه نودو سه ساعت 12:43 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برق گرفتگی منجر به سقوط از ارتفاع شخصی واقع در شهریار،امیریه،خیابان صاحب الزمان(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بی احتیاطی کارگری 20 ساله منجر به برق گرفتگی و سقوط شخص از ارتفاع گردیده بود که بلافاصله نیرو های امدادی سازمان ضمن ایمن سازی کامل و با همکاری تکنسین های اورژانس حاضر در محل و کنترل علایم حیاتی  که بر اثر برق گرفتگی دچارسوختگی  و سقوط از ارتفاع گردیده و منجر به ضربه نسبتا شدید در ناحیه صورت،گردن و دست و پا شده بود  پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جناب آقای حیدریان مدیر عامل محترم سازمان وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه دهم مهر ماه نودو سه با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  نهم مهر ماه نود وسه ساعت 16:19 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در جاده کرج به شهریار،نرسیده به پمپ بنزین  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 به علتی نامعلوم پس از برخورد با یکدستگاه خودرو تاکسی روآ و نیوجرسی طعمه حریق شده بود که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن امدادرسانی و ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت  و قطع سرباطری خودرو فوق اطفاء گردید.

علت این حادثه توسط پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نهم مهر ماه نودو سه ساعت 12:40 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی  واقع درشهریار،شهرک شهیدعباسپور گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی خالی از سکنه به علت روشن بودن زغال طعمه حریق شده که با تلاش اتش نشانان اطفاء و از گسترش اتش جلوگیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf