آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نهم مهر ماه نودو سه ساعت 12:22 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار  روشن ماندن اجاق گاز و بسته شدن درب واحد واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان میلاد پنجم،کوچه مادر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل به محل مورد اشاره اعزام و با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک با استفاده از نردبان وارد بالکن شده و پپس ازباز نمودن درب،واحد فوق تحویل مالک گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه نهم مهر ماه نودو سه ساعت 07:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در جاده کرج به شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو  پراید  به علی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و  پس از برخورد با تیر برق واژگون  که منجر به مصدوم و  محبوس شدن راننده خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور با همکاری هلال احمر شهریار از داخل خودرو خارج و به بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

علت این حادثه توسط پلیس راهور شهرستان شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هشتم مهر ماه نودو سه ساعت 20:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق در زیرزمین یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،بلوار شهیدمطهری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریارا به صدا درآورد و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل سازمان به همراه مسئول حراست و معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه ها در محل حضور یافتند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید زیرزمین یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم منجر به انفجار و آتش سوزی و مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق سریعا افراد مصدوم به بیمارستان انتقال و محل ایمن سازی کامل گردید.

علت این انفجار توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هشتم مهر ماه نودو سه ساعت 16:25 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو روآ واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،خیابان صابر،بن بست رفعت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو روآ به علتی نامعلوم از قسمت موتور  طعمه حریق شده بود که قسمتی از حریق توسط اهالی بوسیله خاموش کننده دستی اطفاء و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو فوق ارائه نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه هشتم مهر ماه نودو سه تعداد 900 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدائی  اندیشه امام  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک رفاه آموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را بصورت تئوری و عملی از ساعت 09:30 الی 11:30 جمعا به مدت دو ساعت  توسط مربیان آموزشی سازمان در محل مدرسه فوق طی نمودند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 7 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

ششم مهر ماه نودو سه

1-ساعت 12:34 نشت گاز CNG از یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهدغربی، درمانگاه شبانه روزی شاهد

2-ساعت 14:16 حریق باکس زباله واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،روبروی پاساژ مطهری

3-ساعت 15:34 محبوس شدن مردی 39 ساله در سرویس بهداشتی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان ششم شرقی

4-ساعت 23:12 حریق کابل برق واقع در شهریار،جاده امیریه به طرف کردزار،بعد از شرکت پیچک

5-ساعت 23:30 حریق باکس زباله واقع در شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه،هنرستان درخشان

هفتم مهر ماه نودو سه

6-ساعت 20:55 حریق یکدستگاه خودرو پیکان از قسمت موتور واقع در شهریار،بلوار شهدای اندیشه،نرسیده به میدان شهید صیاد شیرازی

هشتم مهر ماه نودو سه

7-ساعت 02:17 حریق ضایعات در حیاط خلوت یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،شهرک جعفریه،خیابان 27 غربی

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز دوشنبه هفتم مهر ماه نودو سه جشن با شکوه روز آتش نشان در محل تالار ایران شهریار با حضور مسئولین محترم شهرستان و شهردار شهریار و پرسنل سازمان با خانواده های محترمشان برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای مسعود رهنما شهردار محترم شهریار ضمن ایراد سخنانی با تبریک روز آتش نشان،آتش نشانان را به واسطه انجام شغل خطیر و خدمات ایثارگرانه و عام المنفعه شایسته تقدیر خواند و تداوم موفقیت ها و تلاشهای مثمر ثمر و خداپسندانه مجموعه سازمان را در سایه خداوند متعال خواستار شد.

در این مراسم تندیس آتش نشان افتخاری به آقای حسین گروسی نماینده محترم شهرستان های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی،حسین حق وردی ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهریار،جناب آقای سرچه پیما معاونت محترم فنی و عمرانی فرمانداری شهریار،جناب سرهنگ مطیعی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار،جناب سرهنگ یامینی فرمانده سپاه پاسداران شهریار توسط شهردار شهریار و مدیر عامل سازمان اهداء شد.

در پایان از آتش نشان نمونه جناب آقای مرتضی نظری با لوح تقدیر و اهداء  درجه مصوب وزارت کشور به سه نفر از آتش نشانان ،و اهداء جوایز به قهرمانان  مسابقات دو میدانی و طناب کشی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی رژه ناوگان موتوری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در سطح شهر برگزار شد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf