آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوم مهر ماه نودو سه ساعت 09:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،میدان معلم،جنب کارواش ترابی،داخل گاراژ گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید  به علت پوسیدگی شیلنگ گاز داخل موتور و نشت گاز طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یکم مهر ماه نود و سه ساعت 13:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن کودکی یک ساله در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان گسترش،خیابان 12 متری آذر،کوچه آذر سوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کودکی یک ساله به علت بسته شدن درب واحد داخل منزل محبوس گردیده بود که با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک با رعایت اصول ایمنی بوسیله نردبان وارد واحد شده و  درب ورودی را باز نموده و کودک خردسال صحیح و سالم تحویل خانواده اش گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز یکم مهر ماه نودو سه ساعت 08:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،رضی آباد بالا،خیابان بسیج،کوچه مدرسه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی در طبقه دوم به علت نشت گاز شهری منجر به انفجار و آتش سوزی جزئی و تخریب دیوار واحد و مصدوم شدن سطحی سه نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق ایمن سازی کامل صورت پذیرفت.

لازم بذکر است در این انفجار و آتش سوزی به اکثر وسایل منزل خسارت وارد گردید و مصدومان بصورت سرپائی مداوا شدند.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی و یکم شهریور ماه نودو سه ساعت 19:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،ابتدای فاز یک اندیشه،روبروی بانک ملت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید  به علت شکستگی صافی بنزین  طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح روز سی و یکم شهریور ماه نود و سه همزمان با سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان شهریار با حضور فرمانده و اعضاء پایگاه بسیج امام رضا(ع) سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار برگزار گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 6 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

سی ام  شهریور ماه نودو سه

1-ساعت 09:07 محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور به علت نقص فنی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،کوچه خلق

2-ساعت 09:43 حریق ضایعات داخل چهار دیواری واقع در شهریار،بلوار معلم،کوچه گلزار
3-ساعت 12:08 گیر کردن یک حلقه انگشتر در انگشت محصلی 15 ساله با مراجعه حضوری به ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار واقع در فاز یک اندیشه

4- ساعت 15:40 حریق دو اصله درخت گردو و چند اصله نهال میوه در حاشیه باغ واقع در شهریار،محمدآباد،کوچه منبع آب

5-ساعت 20:17 حریق ضایعات واقع در شهریار،چهار راه شهید بهشتی،انتهای بلوار رستمی

6-ساعت 21:47 واژگونی یکدستگاه خودرو پراید و مصدوم شدن یک نفر واقع در شهریار،بلوار امیرکبیر که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داه شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 14:13 و 20:47 بیست و نهم شهریور ماه نودو سه طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادگان،کوچه میثاق و مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی،کوچه بسیج گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار  اکیپ های عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 201 امیریه و 401 شهریار را طی دو مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 5 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و هشتم شهریور ماه نودو سه

1-ساعت 09:37 حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار،میدان بسیج

2-ساعت 13:07 حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار،شهرک صدف،
3-ساعت 13:14 حریق جعبه فیوز در یکباب مغازه آرایشگاه زنانه واقع در شهریار،بلوار نواب صفوی،جنب کلانتری

4- ساعت 21:47 حریق شاخ و برگ درختان در حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،روبروی رستوران کوثر

بیست و نهم شهریور ماه نودو سه

6-ساعت 00:56 حریق باکس زباله واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،نبش خیابان یکم غربی

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و هفتم شهریور ماه نودو سه ساعت 17:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در جاده شهریار به کرج بعد از تقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو  پراید  به علی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و  واژگون  که منجر به مصدوم و  محبوس شدن سه نفر از سرنشین خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مذکور از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار بصورت سرپائی درمان و محل تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

علت این حادثه توسط پلیس راهور شهرستان شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf