آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم شهریور ماه نودو سه ساعت 14:05 با مراجعه حضوری مردی 42 ساله  به ایستگاه  301  آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جناب آقای حیدریان مدیر عامل محترم سازمان وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه بیست و هفتم شهریور  ماه نودو سه همراه با سخنرانی حاج آقا گیوکی با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 02:32 بامداد روز پنج شنبه  بیست و هفتم شهریور ماه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه مشاور املاک واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه شهیدرباطی، کوچه هلال احمر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه مشاور املاک به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء  و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم  شهریور ماه نود و سه ساعت 17:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات در  داخل چهاردیواری  واقع در شهریار،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی،کوچه جعفری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات در داخل چهار دیواری توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم  شهریور ماه نودو سه ساعت 09:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،ضلع شمالی میدان فاطمیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه  به علت نشت گاز شهری  طعمه حریق شده که مقداری از حریق توسط ساکنین با کپسول پودر و گاز کنترل و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی در محل حضور یافتند.

در این حادثه یک نفر از ساکنین از ناحیه دست و پا دچار سوختگی گردید.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و پنجم شهریورماه نودوسه ساعت 21:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف خودرو سواری با موتور سیکیلت واقع در شهریار،جاده دینارآباد به طرف رزکان،نرسیده به 12 متری پگاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد وامدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل سازمان در محل حضور یافت.

امداد گران آتش نشانی ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین  دو نفر افراد مصدوم را که در اثر برخورد یکدستگاه خودرو مگان سفید رنگ با موتور سیکیلت که منجر به متواری شدن خودرو فوق گردیده بود با همکاری اورزانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال دادند.

متاسفانه در این حادثه پای راست راکب موتور سیکیلت بطور کامل قطع  گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و پنجم شهریور ماه نودو سه ساعت 21:41 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی از ارتفاع  واقع در شهریار،خیابان معلم،خیابان بسیج،نبش کوچه ناهید گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران ایستگاه مذکور با دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود به محل حادثه شاهدان عینی اعلام نمودند جوانی  حدودا 27 ساله اقدام به خودکشی نموده و خود را از طبقه چهارم به طبقه همکف رها  کرده و در اثر این سقوط  از ناحیه دست و پا شدیدا مصدوم گردیده که ضمن ایمن سازی کامل محیط فرد مصدوم با  همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم شهریور ماه نود وسه ساعت 15:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده شهریار به طرف تهران،نرسیده به میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پراید و کامیون آمیکو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به  محبوس  و مصدوم شدن راننده پراید در زیر کامیون گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری فرد مصدوم  از خودرو مذکور خارج و با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان انتقال و خودرو های فوق با هماهنگی پلیس راهور مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم شهریور ماه نودو سه ساعت 13:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کپسول گاز مایع(11 کیلوئی)واقع در شهریار،شهرک جعفریه،انتهای خیابان یازدهم غربی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی، 301 اندیشه و 601 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک عدد سیلندر گاز 11 کیلوئی به علت پارگی شیلنگ گاز  طعمه حریق شده بود و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن اطفاء حریق  فرد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf