آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم شهریور ماه نودو سه ساعت 13:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارریزش یکباب مغازه تهیه غذا  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای بلوار شهیددنیا مالی،نبش کوچه گلشن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل  سازمان به همراه جناب آقای رهگذر مسئول حراست سازمان و معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه ها در محل حضور یافتند.

امداد گران سازمان در بدو ورود به محل حادثه مشاهده نمودند در اثر انجام گودبرداری غیر اصولی و عدم اجرای سازه نگهبان مناسب،منجر به ریزش دیوار یکباب مغازه و مصدوم  شدن چهار  نفر گردیده بود که بلافاصله پس از اقدامات اولیه و ایمن سازی محل و قطع برق و گاز مغازه افراد مصدوم با همکاری اورزانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اخطاریه کتبی برای مالک ملک گودبرداری شده صادر و محل ایمن سازی گردید.

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و سوم شهریور ماه نود وسه ساعت 23:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،نرسیده به ورودی امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  201 امیریه  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه اتوبوس فاقد مسافر با یکدستگاه پراید برخورد نموده و منجر به انحراف اتوبوس به داخل محوطه یکباب مغازه سنگ فروشی و تخریب درب آهنی مغازه و مصدوم  شدن راننده اتوبوس گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل  نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

علت این حادثه توسط پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز یکشنبه  بیست و سوم شهریور ماه نودو سه ساعت 07:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار مدرس،فواصل خیابان ششم و هفتم شرقی  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک شامل پراید و پژو 206 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده و به سمت پیاده رو منحرف شده که منجر به بروز خسارت مالی به هر دو خودرو  و کرکره یکباب مغازه گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 6 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و دوم  شهریور ماه نودو سه

1-ساعت 07:53 حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار،شهرک صدف،جنب جاده جدید الحداث

2-ساعت 10:04 حریق ضایعات چوب و خاک اره واقع در شهریار،میدان جهاد،روبروی پمپپ بنزین
3-ساعت 14:22 حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان جویبار،روبروی بعثت هشتم

4- ساعت 15:32 حریق یکدستگاه خودرو پپکان وانت از قسمت موتور واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی

5-ساعت 21:54 حریق مقداری کارتن در بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان اول غربی

بیست و سوم شهریور ماه نودو سه

6-ساعت 04:12 حریق ضایعات واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بلوار امام حسین(ع)

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:55 روز جمعه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه استودیو فیلم برداری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،کوچه میثاق گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه استودیو فیلم برداری  به علت اتصالی  سیم  های برق در قسمت شارژ باطری طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان  اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم  شهریور ماه نودو سه ساعت 12:46 با مراجعه حضوری خانم 32 ساله  به ایستگاه  مرکزی  آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه ساعت 12:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک اصله درخت گردو واقع در شهریار،میدان حافظ،بلوار تعاون گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک اصله درخت گردو توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلو گیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه ساعت 07:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو روآ واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،روبروی رستوران کوثر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو روآ  به علتی نامعلوم از قسمت موتور  طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه ساعت 02:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق مقداری وسایل در پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان ارغوان دوم،کوچه ترکمن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری وسایل در پارکینگ یک مجتکع مسکونی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و ازگسترش آتش و افزایش خسارت  جلوگیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf