آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم تیر ماه نودو سه ساعت 23:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در  شهریار،میدان حافظ،کوچه لادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به شش اصله درخت و حصار چوبی خسارت وارد گردیدبود با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز شنبه چهاردهم تیر ماه نودو سه ساعت 17:41 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار کارخانه ای واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان درختی  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به استعداد سی نفر نیروهای امدادی و اطفائی شامل هشت دستگاه خودرو عملیاتی،پنج دستگاه خودرو سبک را به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان سرپرست محترم سازمان در محل حضور یافت و امدادگران اقدام به جستجوی احتمالی مصدومین نموده که خوشبختانه شخصی در این حادثه انفجار مجروح و فوت نگردیده است.

علت این حادثه و همچنین خسارت مالی این انفجار توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر امروز شنبه چهاردهم تیر ماه نودو سه ساعت 12:56 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو سمند واقع در فاز یک اندیشه به طرف شهریار،نرسیده به میدان شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه را یه صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  به گفته شاهدان حاضر در محل حادثه یکدستگاه خودرو سمند  پس از برخورد با جدول واژگون و به یکدستگاه خودرو پراید برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو های مذکور با هماهنگی پلیس راهور با جرثقیل به پارکینگ منتقل  گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

به اطلاع کلیه آتش نشانان داوطلب می رساند به جهت انجام امورات اداری و کسب مجوز مربوطه برنامه کشیک تا پایان این هفته اعلام می گردد.

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز شنبه چهاردهم تیرماه نودو سه ساعت 01:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو سمند با دکل برق فشار قوی واقع در شهریار،میدان شهیدصیادشیرازی به طرف ملارد،روبروی ورودی فاز یک اندیشه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امدادو نجات ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه  با دکل برق فشار قوی برخورد نموده که منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اجساد افراد تحویل نیروی انتظامی جهت انتقال به سردخانه گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه سیزدهم تیر ماه نود وسه ساعت 23:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار، سه راهی ابراهیم آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  401 شهریار  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک  شامل روآ و ال نود به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به  مصدوم  شدن چهار نفر از سرنشین  خودرو های فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی حاضر در محل حادثه گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یازدهم تیر ماه نودو سه ساعت 14:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان  در داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،ابتدای فاز یک اندیشه،ساختمان پاسارگاد گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یازدهم تیر ماه نودو سه ساعت 13:35 با مراجعه حضوری مردی 55 ساله به ایستگاه  101 مرکزی آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه دهم تیر ماه نودو سه ساعت 18:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش یک حلقه چاه در داخل کوچه واقع در شهریار،امیریه،خیابان سرور شهیدان،انتهای بن بست شاهد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی و 201 امیریه  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان سرپرست محترم سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک حلقه چاه در داخل کوچه نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه گردیده بود که ضمن ایمن سازی و محصور نمودن محل با نوار خطر توصیه های لازم به ساکنین ارائه گردید تا در اسرع وقت با هماهنگی مهندسین ناظر نسبت به پر نمودن چاه اقدام گردد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf