آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

همزمان با فرا رسیدن هفتم مهر ماه سالروز ملی ایمنی و آتش نشانی جناب سرهنگ مطیعی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان ضمن گرامیداشت این روز  پیام تبریک خود را به مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار اعلام نمودند.

 


 


همزمان با فرا رسیدن هفتم مهر ماه سالروز ملی ایمنی و آتش نشانی ریاست و اعضاء محترم شورای اسلامی شهریار و سرپرست محترم شهرداری شهریار  به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان ضمن گرامیداشت این روز  پیام تبریک  را به مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار اعلام نمودند.

 

 


 


همزمان با فرا رسیدن هفتم مهر ماه سالروز ملی ایمنی و آتش نشانی ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهریار  به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان ضمن گرامیداشت این روز با حضور خود پیام تبریک خود را به مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار اعلام نمودند.

 


همزمان با فرا رسیدن هفتم مهر ماه سالروز ملی ایمنی و آتش نشانی فرماندهی محترم سپاه  شهریار به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان ضمن گرامیداشت این روز با حضور خود پیام تبریک خود را به مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار اعلام نمودند.

 


 


همزمان با فرا رسیدن هفتم مهر ماه سالروز ملی ایمنی و آتش نشانی ریاست محترم بنیاد شهید شهریار به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر عامل سازمان ضمن گرامیداشت این روز با حضور خود پیام تبریک خود را به مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار اعلام نمودند.

 

 

 

علیرضا عبدالملکی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار  با صدور پيامی فرا رسيدن هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی را به جامعه آتش نشانان سراسر كشور تبريك گفت.

 


متن پيام به شرح زير است:

"هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث و سوانح در سطح كشور می باشد.

همگان می دانيم يادآوری اين روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرينی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان ميهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غيور مردانی كه با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رسانی به آسيب ديدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگری از ايثار و جوانمردی را در دفتر اين مرزوبوم ثبت كردند.

امروزه برما ثابت شده است، كه اين حميت و از جان گذشتن هم اكنون نيز درتمامی بدنه سازمانها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداريها  جاری و ساری است و شما عزيزان پيرو و رهرو همكاران فقيد و حماسه ساز خود هستيد.

امروزه با ارتقاء سطح شاخصهای كيفيت زندگی شهری و روستايی، انتظار می رود آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسيب ديدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غيرمترقبه نيز درخط مقدم امداد و نجات به آسيب ديدگان نيز قرارگيرند.

در پايان اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش كشور، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض می نمايم و آرزوی توفيق و سلامتی را برای كليه آتش نشانان فداكار كشور و همکارانم در مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار را از خداوند متعال خواستارم."

علیرضاعبدالملکی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم مهر ماه نود و دو ساعت 08:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق چند حلقه لاستیک داخل باغی در شهریار،خیابان عباس آباد،نرسیده به سه راهی بهشتی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و تعداد چند حلقه لاستیک در داخل باغ که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به تعدادی از درختان خسارت وارد گردیده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت به درختان جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با هفته دفاع مقدس  مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج ادارات شهریار،مسئولین ونمایندگان پایگاههای بسیج شهدای گمنام شهرداری شهریار وجمعی از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه چهارم مهر ماه نودو دو همراه با مداحی  با شکوه هرچه تمامتر برگزار گردید.

 

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf