آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم مرداد ماه نودو دو ساعت 15:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کنتورهای برق یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان گسترش گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و کنتورهای برق یک مجتمع مسکونی که به علت مصرف بیش از حدبار مصرف طعمه حریق شده بود با رعایت نکات ایمنی اطفاء نموده و هماهنگی لازم با امداد برق صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم مرداد ماه نود ودو ساعت 07:34 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،کهنز،خیابان شهید مهاتی،کوچه فروردین سوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود ضمن قطع برق و گاز حریق را اطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز پانزدهم مرداد ماه نودو دو ساعت 07:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن شهروندی در داخل کابین آسانسور در فاز یک اندیشه،خیابان ارغوان دوم گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره 301 آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد  محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سیزدهم مرداد ماه نودودو ساعت 22:33 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،بعد از حصارزیرک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد بادرخت واژگون که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود و ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سیزدهم مرداد ماه نود ودو ساعت 16:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن شخصی داخل چاه واقع در جاده ملارد به طرف شهریار،شهرک بهاران،کوچه یعقوبلو گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی هنگام کندن چاه بوسیله وینچ برقی در داخل چاهی به عمق 80 متر محبوس شده بود که با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی فرد محبوس شده با سلامت کامل از داخل چاه به بیرون انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم مرداد ماه نودو دو ساعت 15:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گیرکردن یک قطعه پلاستیکی در ناحیه لب پسربچه ای چهارساله واقع در فاز یک اندیشه،انتهای خیابان طالقانی،کوچه سعدی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و پسر بچه ای چهار ساله هنگام بازی با یک قطعه اسباب بازی  از ناحیه لب دچار حادثه شده بود و  لب نامبرده که در میان چرخ دنده پلاستیکی گیر کرده بود با رعایت نکات ایمنی رهاسازی صورت پذیرفت.

 

 


 


پورتا اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یازدهم مرداد ماه نودو دو ساعت 13:28 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان واقع در جاده شهریار به طرف رباط کریم،روبروی حصارزیرک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو نیسان حامل ضایعات شیشه ساختمان به علت ترکیدگی لاستیک واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری وجمع آوری ضایعات شیشه افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز نهم مرداد ماه نود ودو ساعت 05:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه موتور سیکیلت واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر،چهار راه شباهنگ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایسگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه موتور سیکیلت که به علتی نا معلوم طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هشتم مرداد ماه نود ودو ساعت 23:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق مقدار زیادی علف های خشک واقع در شهریار،میدان معلم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی علف های خشک در داخل چهاردیواری که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نمودند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf