آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یکم مرداد ماه نود ودو ساعت 23:13 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه مشاور املاک واقع در فاز یک اندیشه،بین خیابان یازدهم و دوازدهم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب مغازه مشاور املاک که به علت بی احتیاطی و روشن ماندن سماور طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یکم مرداد ماه نودو دو ساعت 21:00 شخصی با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار  که دو حلقه انگشتر در انگشت دست راست  وی گیر کرده ومتورم شده بود توسط نیروهای امداد  و نجات آتش نشانی شهریار با برش انگشتر از دست فرد خارج گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یکم مرداد ماه نود ودو ساعت 17:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین واقع در شهریار،میدان نماز به طرف دینارآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پژو405،پژو206،پیکان تاکسی و تریلر به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان خودرو های مذکور گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها افرادمصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند و خودروهای مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی ام تیر ماه نود ودو ساعت 15:08 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و راهنمائی رانندگی واژگون و منجر به مصدوم و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان پژو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 12:49 و 17:17 بیست و نهم تیر ماه نود و دو و ساعت 06:46 سی ام تیر ماه نودو دو طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،خیابان ارکیده،کوچه هوشمند و مرحله دوم واقع در شهریار،شهرک شاهد،شقایق دوم و مرحله سوم واقع در شهریار،بلوار نواب،کوچه جوان به علت نقص فنی گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را طی سه مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین های  آسانسور که بین  طبقات متوقف و سه  نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هشتم تیر ماه نود ودو ساعت 02:26 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق مقدار زیادی ضایعات چوب و لاستیک واقع در شهریار،بلوار رزمندگان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی ضایعات چوب و لاستیک که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم تیر ماه نود ودو ساعت 03:41 بامداد حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان شهدای گمنام،کوچه گلستان یازدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405   در پارکینگ یکباب منزل مسکونی از قسمت موتور خودرو به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

لازم بذکر است علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و پنجم تیر ماه نود ودو  ایستگاه آتش نشانی 501 شهید قائنی رزکان  در زمینی به وسعت 1200 متر مربع و زیربنای 700مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 3.000.000.000 ریال با حضور استاندارمحترم تهران،خانواده محترم معظم شهداء،امام جمعه محترم شهریار،فرماندار محترم شهریار،فرمانده محترم نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران،دادستان محترم شهریار، شهردار محترم  و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر شهریار و دیگر مسئولین و با همت جناب آقای علیرضا عبدالملکی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار افتتاح و به بهره برداری رسید.

 



 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و پنجم تیر ماه نود ودو ساعت 09:33 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در جاده شهرک جعفریه به طرف شهریار،روبروی پارک امیرکبیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی پس از برخورد با جدول واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf