آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم تیر ماه نود ودو ساعت 10:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،خیابان طبرسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی در شهریار که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به دوازده اصله درخت خسارت وارد گردید اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفدهم تیر ماه نود ودو ساعت 19:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط خودرو داخل گودالی واقع در شهریار،کهنز،ابتدای ورودی شهید مطهری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405 داخل گودالی به عمق چهار متر سقوط کرده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری و محصور نمودن محل با نوار خطر خودرو مذکور با یکدستگاه جرثقیل از داخل گودال خارج و به پارکینگ منتقل گردید.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:27 هفدهم تیر ماه نودو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن شهروندی در داخل کابین آسانسور در شهریار،کوچه شیخلر،کوچه باب الحوائج گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد  محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پرنده شکاری قرقی گرفتار شده در شاخ و برگ درختان  توسط آتش نشانان  به پائین از درخت انتقال و به طبیعت باز گردانده شد.

در مورخه شانزدهم تیر ماه نود ودو ساعت 11:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن  یک پرنده قرقی در شاخه درختی  واقع در جاده ملارد به طرف شهریار،روبروی پمپ سی ان جی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل شدند و یک پرنده قرقی که با زنجیر پاهایش بسته شده بود و در شاخه های درختی گیر کرده بود توسط آتش نشانان به پائین از درخت انتقال و در طبیعت رها گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم تیرماه نود ودو ساعت 23:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،چهار راه محمد آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد وامداد گران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و و دو دستگاه خودرو نیسان و آردی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن دو نفر از رانندگان هر دو خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها، افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی  انتقال داده شدند و خودرو های مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم تیر ماه نود ودو ساعت 14:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،رزکان،خیابان سعدی،جنب مسجد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

لازم بذکر است  در این آتش سوزی به مقداری از وسایل منزل و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

علت این حریق  توسط کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم تیر ماه نودو دو ساعت 13:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،جاده بهاء گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی در شهریار که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به ده اصله درخت شامل سه اصله درخت کاج و هفت اصله درخت هلو انجیری خسارت وارد گردید اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم تیر ماه نود ودو ساعت 02:05 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،شهرک جعفریه،خیابان کندو گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی و 601 جعفریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت سرعت بالا و خواب آلودگی راننده از مسیر جاده منحرف و واژگون که منجر به مصدوم شدن راننده پژو گردیده بود، ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان منتقل گردید.

 

 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم تیر ماه نود ودو ساعت 16:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در فاز یک اندیشه،خیابان دوم غربی،تقاطع موعود گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی و 301  اندیشه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو پراید و پژو 206 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان منتقل گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf