آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی تانکر گازوئیل مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 11:37 روز چهارشنبه دهم آبانماه هزارو چهارصدودو طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی  واقع در شهریار،شهرک والفجر،خیابان شبنم...... گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 6 جعفریه را با امکانات تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و با توجه به اهمیت موضوع مهدی پوراحمدی معاونت عملیات سازمان به همراه رئیس ایستگاه مرکزی در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار به محض رسیدن به محل حریق عملیات اطفاء را  با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع نمودند و سرانجام پس از یک عملیات نسبتا فشرده حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در حال بررسی می باشد.

005583

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:54 روز جمعه پنجم آبانماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای بلوار مدرس گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدخودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء حریق،خودرو مذکور تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005572

005573

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:47 روز پنجشنبه چهارم آبانماه هزاروچهارصد ودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه صافکاری واقع در شهریار،بلوار شهیدان مداحی،ورودی امیریه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 2 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه صافکاری به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به وسایل موجود در محل گردیده بود که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

005565

005566

005567

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:44 روز سه شنبه دوم آبانماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سراتو واقع در شهریار،جاده بهاء،نرسیده به چهار راه پرنده پرداز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 8 رضی آباد را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق حامل مقداری چوب به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و محل مذکور تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرار تحت بررسی می باشد.

 

005559

005560

005561

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:56 روز چهارشنبه بیست و ششم مهر ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 تاکسی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار مدرس،فواصل شقایق دوم و هوشمند گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و به علت عدم حضور مالک،خودرو مذکور تحویل عوامل انتظامی گردید.

005545

005546

005547

005548

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf