آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

بسم الله الرحمن الرحیم

 


عید قربان، پاک ترین عیدها و عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان می باشد.

عید قربان یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) بوده است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد.

عیدی است که زائران کوی یار با درک عارفانه و وقوف با شعور مشعر الحرام، با تضرع و دعا، قلب خود را آماده پذیرش رحمت الهی در روز عید عاشقی و بندگی خدا و پیروی از سنت نبوی می کنند.

این عید حقیقتا” جشن رهیدگی از اسارت نفس ، شکوفایی ایمان ، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مومن ، مسلم و مطیع است.

قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

امید است ملت سرافراز و ولایتمدار ایران اسلامی ، لبیک گویان و همنوا با منادیان حق، این اعیاد را غنیمت شمرده و ره توشه خداباوری، ذکر و خشوع، بندگی و سرسپردگی را با خود همراه سازند و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی گام بردارند.

اینجانب عید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان شهریار وتمامی همکاران محترم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علیرضا عبدالملکی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf