آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار از انفجار کارگاه انتشار گاز مایع در این شهر خبر داد و گفت: ۵۰ کپسول گاز مایع در این کارگاه مهار شد.

احمد کریمی با بیان این که ساعت 11:11 روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه نودوشش کارگاه چوب در کهنز این شهر دچار حریق شد، افزود: این حریق از طریق این کارگاه چوب به کارگاه شارژ سیلندرهای مایع «ال.پی.جی» که در مجاورت این کارگاه بود سرایت کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار گفت: آتش نشانان به سرعت پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل حریق رساندند.

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان یک سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی منفجر شده و حریق تمام محوطه کارگاه را فرا گرفته بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار اضافه کرد:  نزدیک به ۵۰ عدد سیلندر ۲۵ کیلوگرمی گاز مایع در این کارگاه وجود داشت و هر لحظه احتمال وقوع فاجعه ای بزرگ در اثر انفجار این سیلندرها داده می شد و همین امر عملیات اطفا را بسیار مهم کرده بود.

وی افزود: با جانفشانی آتش نشانان شهریار همه سیلندرها از محیط خارج شده و رفع خطر گردید و  آتش نشانان در کمتر از ۴۵ دقیقه حریق را اطفا کردند.

کریمی با بیان اینکه کارگران مستقر در کارگاه به محض وقوع حریق از محل متواری شده بودند گفت: به همین دلیل این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

4019

 

 

 

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf