آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:44 روزجمعه یکم بهمن ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار احتمال فوت شخصی در یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه رابا امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و با هماهنگی مراجع قانونی و در حضور نیروی انتظامی پس از بازگشائی درب منزل مشاهده گردید مردی حدودا 53 ساله در یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم فوت شده که پس از هماهنگی لازم جسد فرد مذکور تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:39 عصر روز جمعه یکم بهمن ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو تیبا با تیر چراغ برق واقع در شهریار،شهرک وائین،نبش خیابان میلاد هشتم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودروتیبا به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده با تیر برق وسط بلوار برخورد نموده که منجر به  مصدوم شدن سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری چهار نفر افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

3549

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:11 عصر روزجمعه یکم بهمن ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی سه نفر از شهروندان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان اطلاعات،خیابان شهید رجائی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه نفر از ساکنین یک واحد مسکونی به علت عدم رعایت اصول ایمنی در وسایل گازسوز (دودکش آبگرمکن در نما و قرار گرفتن دودکش بخاری در درز انقطاع) دچار گازگرفتگی شدند که با حضور به موقع آتش نشانان از مرگ نجات یافتند و توصیه های لازم مبنی بر برطرف نمودن موارد نا ایمن به ساکنین ارائه گردید.

00000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:50 عصرروز پنجشنبه سی ام دیماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف خودرو سواری با موتور سیکیلت واقع در شهریار،امیریه،میدان وحدت به طرف کردزارگزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 با موتور سیکیلت برخورد نموده و به منجر مصدوم شدن سه نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

3552

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:04 روزدوشنبه بیست و هفتم دیماه نودو پنج با مراجعه حضوری مردی حدودا  45 ساله به ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار واقع در فاز یک اندیشه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

3503

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf