آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در دومین روز از بارندگی های پی در پی روز گذشته سه شنبه نوزدهم آبانماه نودو چهار چندین مورد آب گرفتگی در معابر و کارگاه به شرح ذیل به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار اعلام شد که آتش نشانان بلافاصله با حضور در محل عملیات و نظارت مستقیم جناب آقای یاسر حیدریان مدیر عامل محترم سازمان تخلیه آب و بازگشائی جوی های آب انجام پذیرفت.

1-ساعت 09:05 آبگرفتگی واقع در  شهریار،کهنز،ورودی درب تالار شباهنگ

2-ساعت 13:53 آبگرفتگی واقع در شهریار،شهرک شاهد،جنب میدان میوه و تره بار

3-ساعت 22:41 آبگرفتگی واقع در امیریه،خیابان شهید رفیعی،خیابان فلسطین

4-ساعت 22:49 آبگرفتگی واقع در امیریه،نرسیده به میدان وحدت،کوچه شهید رضائی

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:09 روز دوشنبه هجدهم آبانماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی به طرف شهرک جعفریه،قبل از ورددی فاز یک اندیشه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پراید به علتی بی احتیاطی واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه هجدهم آبانماه نودو چهار چندین مورد آب گرفتگی در معابر و منازل به شرح ذیل به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار اعلام شد که آتش نشانان بلافاصله با حضور در محل عملیات و نظارت مستقیم جناب آقای یاسر حیدریان مدیر عامل محترم سازمان تخلیه آب و بازگشائی جوی های آب انجام پذیرفت.

از لحظات اولیه بارش باران تمامی ایستگاه های سازمان آتش نشانی شهریار به حالت آماده باش درآمده و بیشترین منازلی که دارای طبقات منفی یک، زیر زمین و پارکینگ بودند فواصل ساعت 19:00 لغایت 21:30 به شرح ذیل دچار آب گرفتگی شدند و تعدادی از خودروها نیز در پارکینگ‌ها گرفتار بودند که آتش نشانان با دستگاه پمپاژ تخلیه آب موفق شدند آب گرفتگی‌ها را رفع کنند.

1-آبگرفتگی واقع در  کردزار،روبروی مسجد

2-آبگرفتگی واقع در کردزار،جنب املاک نخجوان

3-آبگرفتگی واقع در امیریه،خیابان شهید رفیعی،خیابان فلسطین

4-آبگرفتگی واقع در امیریه،خیابان معلم،کوچه مدرسه

5-آبگرفتگی واقع در ورودی فاز یک اندیشه

6-آبگرفتگی واقع در فاز یک اندیشه،خیابان دهم غربی،نبش تقاطع معلم

7-آبگرفتگی واقع در شهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه

8-آبگرفتگی واقع در رضی آباد بالا،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه شقایق

9-آبگرفتگی واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:56 عصر روز یکشنبه هفدهم آبانماه نودو چهار با مراجعه حضوری خانواده ای به همراه کودک ده ماهه به به ایستگاه  301 اتش نشانی شهریار  که یک قطعه پلاستیکی در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اقدام به بریدن قطعه پلاستیکی نموده و انگشت کودک را آزاد و رهاسازی نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:43 صبح روز شنبه شانزدهم آبانماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای شهرک مریم،بعد از میدان جزیره،خیابان فردوسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و قبل از حضور آتش نشانان درب یک واحد مسکونی توسط نیروی انتظامی گشوده شده و مشاهده گردید خانمی حدودا 30 ساله اقدام به بریدن دست چپ توسط اشیاء تیز و برنده نموده و قصد خودکشی را داشت که بلافاصله با هماهنگی نیروی انتظامی در محل سریعا جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf