آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:40 روز پنج شنبه دوم مهر ماه نودوچهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع شهریار،شهرک جعفریه،روبروی شهرک طلائی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 601 جعفریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو پژو 405 و سوناتا به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر مصدوم و محبوس شدن سه نفر از سرنشینان خودرو های فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج وبا همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:20 روز چهارشنبه یکم مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادی اول گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 201 امیریه را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:08 روز چهارشنبه یکم مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن دختر بچه ای چهار ساله  در صندلی پارک واقع در شهریار، رضی آباد بالا به طرف مخابرات،کوچه بهار،داخل پارک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 801 رضی آباد و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دختر بچه ای چهار ساله در داخل صندلی  پارک گیر کرده که با تلاش آتش نشانان بوسیله تجهیزات نجات کودک مذکور از داخل صندلی آزاد و رها گردید.

 

 

 


به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در حادثه تصادف وسیله نقلیه با عابر منجر به فوت شهروند 60 ساله و متواری شدن راننده خودرو گردید.

بر اساس این گزارش ساعت 05:56 صبح روز دوشنبه سی ام شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف وسیله نقلیه با عابر واقع در جاده ملارد به شهریار،انتهای زیرگذر اندیشه بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید متاسفانه مردی حدودا 60 ساله بر اثر برخورد با وسیله نقلیه جان خود را از دست داده که ضمن ایمن سازی کامل جاده جسد فرد مذکور جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

 


 


به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار برق‌گرفتگی یک نفر از شهروندان در ساعت 16:45 دقیقه عصر روز یکشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودو چهار به سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار اعلام و بلا فاصله ستاد فرماندهی سازمان  آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه واقع در شهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف کرج  اعزام نمود.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد مردی حدودا 45 ساله به نام(غ.م) به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی کابل برق و برخور فرد با جریان برق دچار برق‌گرفتگی می‌شود و پس از ایمن‌سازی‌های لازم توسط آتش نشانان با همکاری اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه فرد مذکور به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 

 


 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf