آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:18 عصر روز یکشنبه بیست و دوم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران  ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  قبل از ورود یکدستگاه خودرو پزو 206 به پارکینگ مجتمع مسکونی یکدستگاه مزدا 323 هنگام سبقت از سمت راست به پزو 206 برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی به هر دو خودرو  و متواری شدن راننده مزدا 323 گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:31 بامداد روز شنبه بیست و یکم شهریور ماه نودو چهار با مراجعه حضوری محصلی 17 ساله به ایستگاه مرکزی آتش نشانی  شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:42 عصرروز چهارشنبه هجدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی به داخل زیر زمین یکباب مغازه واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه شهید زمانپور گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مردی حدودا 44 ساله به علت استفاده از گچ پییش ساخته در کف مغازه به داخل زیر زمین سقوط کرده و منجر به شکسته شدن پای چپ وی گردیده بود که با تلاش امدادگران آتش نشانی با رعایت نکات ایمنی شخص مذکور با تجهیزات نجات به طبقه همکف مغازه انتقال و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:32 سه شنبه هفدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی  شهریار آبگرفتگی یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هفتم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی در طبقه اول به علت ترکیدگی لوله آب دچار آبگرفتگی به سقف پارکینگ و و انباری دو واحد گردید و به مالک واحد مذکور توصیه گردید جهت رفع مشکل اقدام به لوله کشی رو کار واحد فوق نماید.

 

 

 

 

 


 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:21 روز سه شنبه هفدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پزو 405  واقع در شهریار،رزکان،نرسیده به پاسگاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 501 رزکان و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پزو 405 به علتی نامعلوم واژگون  و منجر به مصدوم و  محبوس شدن یک نفرگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور  از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

 

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf