آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه تریلر حامل بنزین که دچار نشت بنزین شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی  به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را راس ساعت 18:52 روز سه شنبه شانزدهم آذرماه نودو پنج به محل اعلام شده واقع درشهریار،فازیک اندیشه،بلوار طالقانی،خیابان شهدای گمنام اعزام نمود.
بر اساس این گزارش تریلر حامل بنزین که دچارنشت سوخت شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان  ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین  و ضمن همراهی خودرو فوق تا جایگاه سوخت توصیه های لازم را به مالک خودرو فوق ارائه نمودند.

3337

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:07 روز سه شنبه شانزدهم آذرماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تخریب دیوار یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،روبروی مدرسه دخترانه ایثارگران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه  لودر در مجاورت یکباب منزل مسکونی به علت رانش قسمتی از زمین با دیوار ملک فوق برخورد کرده و منجر به تخریب دیوار و بروز خسارت مالی به دو دستگاه خودرو سواری گردیده بود که ضمن مشخص نمودن محل حادثه با نوار خطر مکان فوق ایمن گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

3341

3338

3339

3340

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:37  صبح روز یکشنبه چهاردهم آذر ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار کشف جسد مردی حدودا پنجاه ساله واقع درشهریار،بلوار امیرکبیر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مردی حدودا 50 ساله به علتی نامعلوم در داخل کانال حفر شده توسط اداره گاز فوت شده که ضمن هماهنگی با مراجع مربوطه جسد فرد مذکور تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

3332

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:38 روزیکشنبه چهاردهم آذرماه نودو پنج با مراجعه حضوری محصلی حدودا 11 ساله به ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار واقع درخیابان معلم که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

3331

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:58 روزجمعه دوازدهم آذرماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی سه نفر از شهروندان واقع در شهریار،اسدآباد،کوچه بوستان دوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران  ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه نفر از کارگران افغانی در اثر استنشاق گاز co ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی  منجر به گازگرفتگی افراد گردیده بود که متاسفانه یک نفر فوت گردیده بود که ضمن اعزام دو نفر دیگر به بیمارستان  جسد فرد مذکورجهت مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

3322

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf