آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:58 روزشنبه بیست و دوم آبانماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار لانه گذاری زنبورها در پارکینگ یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،وائین،میدان امام خمینی(ره)،کوچه هژیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید تعداد کثیری زنبور در محوطه پارکینگ یکباب منزل مسکونی لانه گذاری کرده و موجب سلب آسایش ساکنین گردیده بود که در این عملیات با استفاده از وسایل و تجهیزات نسبت به  جمع آوری زنبورها به خارج از شهر اقدام گردید.

3189

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:35 روز جمعه بیست و یکم آبانماه نودوپنج  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی دونفر از شهروندان واقع در شهریار،رضی آباد پائین،کوچه فتح هفتم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر از شهروندان که به علت عدم لوله خروجی آبگرمکن دچار گازگرفتگی شدند که با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند.

3188

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:49 عصر روز جمعه بیست و یکم آبانماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تخریب دیوار یکباب منزل مسکونی در مجاورت ملک گودبرداری شده واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه آقاجانلوگزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله احمد کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار به همراه معاونت عملیات و پیشگیری سازمان در محل حاضر شدند.

آتش نشانان با سرعت عمل بالا در کمتر از سه دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و به جستجوی احتمالی محبوسین در زیر آوار پرداختند که متاسفانه دو نفر از افراد حاضر در محل مصدوم و سریعا به بیمارستان انتقال دادده شدند و ضمن هماهنگی با ادارات آب،برق،گاز و عوامل انتظامی ،جهت ایمن سازی محل با کشیدن نوار خطر و قرار دادن موانع نیوجرسی و بستن مسیربه ساکنین ملک تحریب شده اخطار تخلیه سریع صادر گردید.

3184

3185

3186

3182

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:13 روز یکشنبه شانزدهم آبانماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع درجاده شهریار به طرف ملارد،روبروی جایگاه CNG گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودروپپکان وانت به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

3166

3167

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:35 بامدادروزشنبه پانزدهم آبانماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه کامیون واقع در جاده شهریار به طرف تهران،بعد ازتقاطع غیرهمسطح سپاه،نرسیده به ورودی رضی آباد بالا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه کامیون حامل بار پس از برخورد با گاردریل حاشیه جاده وستون برق فشار قوی، واژگون و منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت گازوئیل و قطع سرباطری فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

3159

3160

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf