آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:24 روز سه شنبه یازدهم آبانماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،وائین،خیابان میلاد یکم،کوچه مهتاب گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه های مذکور صورت پذیرفت.

3151

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 16:10 و 20:10 روز دوشنبه دهم آبانماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی دو جوان در دو مکان مختلف ابتدا واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،رفاه هشتم و سپس واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،کوچه شرافت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل های مورد اشاره نمود.

1- حادثه اول :در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مردی حدودا 34 ساله از طبقه بالا ساختمان قصد سقوط و خودکشی را داشت که با سرعت عمل آتش نشانان شخص مذکور به طبقه همکف انتقال و تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

2-حادثه دوم:در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 28 ساله در حمام  یک واحد مسکونی به صورت دمردچار جراحت و خونریزی شدید شده که پس از معاینه اولیه توسط اورژانس 115 شهریار و علائم حیات جهت ادامه درمان در حضور نیروی انتظامی به بیمارستان انتقال داده شد.

3150

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:18 روز دوشنبه دهم آبانماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در بین کرکره یکباب مغازه واقع در شهریار،فازیک اندیشه،رفاه پنجم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در پشت کرکره یکباب مغازه محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

3149

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:36 روزیکشنبه نهم آبانماه نودو پنج با مراجعه حضوری محصلی حدودا 14 ساله به ایستگاه 101 مرکزی آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

3146

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:01 روز شنبه هشتم آبانماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سمند محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه های مذکور صورت پذیرفت.

3140

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf