آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:27 ظهر روز دوشنبه هفدهم اسفند ماه نودوچهار طی تماس  با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن دو نفر داخل چاه واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیا مالی،حد فاصل خیابان نهم و دهم غربی،کوچه گلبانگ گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به همراه مسئول کشیک راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر مرد حدودا 38 و 55 ساله به علت باز شدن انباری چاه مجاور به چاه در حال حفر محبوس شده که با سرعت عمل آتش نشانان افراد محبوس از داخل چاه خارج و جهت ادامه درمان تحویل اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه گردید.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:33 صبح روز دوشنبه هفدهم اسفند ماه نودوچهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در جاده مارلیک به طرف شهریار،بعد از میدان مادر،نرسیده به پمپ بنزین پاسارگاد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو پژو 405 و پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان خودرو های فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:44 روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در سقف کاذب یکباب مغازه واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای خیابان شاهد شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در سقف کاذب یکباب مغازه روسری فروشی محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:18 روز شنبه پانزدهم اسفند ماه نودو چهار با مراجعه حضوری محصلی 13 ساله به ایستگاه 301 آتش نشانی  شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:48 صبح روز  شنبه پانزدهم اسفند ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پژو پارس با تیر چراغ برق واقع در جاده شهریار به  ملارد،روبروی شهرک مریم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه های  301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو پارس به علت عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با تیرچراغ برق متوقف  و منجر به مصدوم  شدن دو نفر از سرنشین خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مذکور با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

 

 

 


مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf