آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:50 روز پنج شنبه دهم دیماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع در جاده شهریار به طرف امیریه،بعداز میدان بسیج،نرسیده به تالار شباهنگ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه  201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پیکان وانت حامل بار به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که پس از برگردان خودرو به حالت اولیه و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری ایمن سازی کامل محل صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:53 صبح روز پنجشنبه دهم دیماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان واقع در شهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف فاز یک اندیشه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه  101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو نیسان به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:37 صبح روز یکشنبه ششم دیماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،شهرک وائین،نبش خیابان میلاد هفتم گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:07 بامداد روز یکشنبه ششم دی ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه اتوبوس واقع در شهریار،عباس آباد،روبروی گلزار شهداء گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه اتوبوس محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

تصادف وسیله نقلیه با عابر منجر به فوت مردی حدودا 40  ساله از تبعه افغان شد.

بر اساس این گزارش ساعت 19:36 روز شنبه پنجم دیماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف وسیله نقلیه با عابر واقع در شهریار،بلوار پلیس،نرسیده به تلیسه نمونه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید متاسفانه مردی حدودا 40 ساله از تبعه افغان بر اثر برخورد با یکدستگاه خودرو سواری ریو جان خود را از دست داده که ضمن ایمن سازی کامل جاده جسد فرد مذکور جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 


مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf