آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:45 عصرروز یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق نمای کامپوزیت یکباب ساختمان واقع در شهریار،وائین،بلوار امام خمینی(ره)،بعد از میلاد ششم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید نمای کاموزیت یکباب ساختمان به علت جوشکاری و نشت گاز طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان پس از قطع جریان گاز حریق به طور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل و به مالکین ملک مذکور تاکید گردید سریعا نسبت به رفع عیب لوله گاز مذکور توسط پیمانکاران اجرای لوله کشی گاز اقدام نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:13 روز یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان گلستان هفتم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 به علتی نامعلوم از قسمت موتور در پارکینگ یک مجتمع مسکونی طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 3 بار زنگ  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و پنجم اردیبهشت ماه نودوپنج

1-ساعت 18:22 حریق ضایعات داخل باغ واقع در شهریار،میدان جهاد،روبروی فروشگاه شاهد

2-ساعت 20:32 حریق ضایعات واقع در شهریار،وائین،انتهای خیابان بعثت پنجم

3-ساعت 21:26 حریق در مجاورت یکدستگاه کولر آبی و سرایت به پوشال کولر واقع در شهریار،امیریه،میدان کوزه،نبش کوچه نیلوفر

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت  15:18 عصر روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب زیرزمین آرایشگاه زنانه واقع در شهریار،رزکان،جنب مدرسه شاملو گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 501 شهید قائنی رزکان و 101 مرکزی را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید زیرزمین یکباب مغازه آرایشگاه زنانه به علت اتصالی برق هواکش سرویس بهداشتی طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و به مقداری از وسایل موجود و دودگرفتگی آرایشگاه خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:20 عصر روز پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،بعد از میدان معلم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf