آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 11:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کپسول گاز مایع(پیک نیک)واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هفتم غربی،جنب درمانگاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر گاز مایع(پیک نیک) در محوطه پارکینگ بک مجتمع مسکونی طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش به خودرو های مجتمع و واحد های مذکور جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی کارگاه تولیدی لامپ در  شهریار مهار شد.

رخداد این آتش سوزی روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 19:15 طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واقع در جاده شهریار،میدان جعفریه،بعد از سه راهی کردزار،کوچه شفق گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان پنج ایستگاه شامل ایستگاه های 101 مرکزی،201 امیریه،301 اندیشه،401 شهریار و 601 جعفریه را با امکانات تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل محترم سازمان به همراه مسئول حراست سازمان و معاونت پیشگیری در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار به محض رسیدن به محل حریق عملیات اطفاء را در محوطه سوله با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع نمودند و سرانجام پس از یک عملیات طولانی حریق در ساعت 21:58 بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در حال بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 12:53 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،میدان امام خمینی(ره) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پزو 206 به علت نشت بنزین از زیر خودرو طعمه حریق شده بود که بخشی از حریق توسط افراد حاضر در محل بوسیله خاموش کننده پودر و گاز کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل  و اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 18:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،شهرک کمیته،خیابان شهید طوقانی،کوچه شهید دست بر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه یک واحد  مسکونی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  به اکثر وسایل منزل و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

علت این اتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 10:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان درختی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات لاستیک در محوط باز توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 


 


 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf