آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه بیست و پنجم آبانماه نودوسه ساعت 13:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارحریق علوفه در گاوداری واقع در امیریه،خیابان تعاون،کوچه امامت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقدار زیادی علوفه  دپو شده به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

وقوع يک مورد آتش سوزی کارخانه قیر در روز یکشنبه بیست و پنجم آبانماه نودو سه ساعت 11:46 توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی شهریار اطلاع داده شد و درپي آن ستاد فرماندهي آتش نشانان ايستگاه 101 مرکزی را به همراه خودرو حامل تجهيزات تنفسي و تانکرفوم و آب به محل حادثه واقع درشهریار،میدان معادن اعزام نمود.

آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده نموند آتش سوزي در يک مخزن چهل هزار تنی قیر به علت بیش از حد داغ شدن رخ داده است.

آتش نشانان با حضور در محل عمليات اطفاء حريق را از چند جهت آغاز کرده و با مهار کردن آتش و خنک نمودن تانکر قیر از سرايت آتش یه مخزن های مجاور جلوگيري نموده و با همکاری آتش نشانی شهرقدس حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

خوشبختانه اين حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه بیست و چهارم آبانماه نودو سه ساعت 14:19 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو نیسان  واقع در شهریار،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو نیسان به علت اتصالی در سیستم سیم کشی خودرو طعمه حریق شده که توسط حاضرین در محل بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل اقدامات لازم را مبذول نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:42 بیست و سوم آبانماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه کفاشی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،فواصل خیابان هشتم و هفتم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و  301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه کفاشی به علت بی احتیاطی طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و به مقداری از وسایل  و دود گرفتگی مغازه خسارت وارد گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه بیست و سوم آبانماه نودو سه ساعت 10:28 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،خیابان شهید احمد رهگذر،کوچه روشن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf