آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه بیست و دوم  آبانماه نودو سه ساعت 11:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،مجتمع 240 واحدی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل به محل مورد اشاره اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت سقوط بخاری برقی بر روی فرش طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی نداشته و به دودگرفتگی واحد و مقداری وسایل  خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم آبانماه نودو سه ساعت 16:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت داغ شدن روغن درون قابلمه بالکن یک واحد مسکونی طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش به واحد و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه هجدهم آبانماه نودو سه ساعت 23:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف منجر به حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در جاده اسدآباد به طرف شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 701 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت برخورد با جدول و نشت بنزین  طعمه حریق شده  و منجر به سرایت آتش به اتاق خودرو گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه هجدهم آبانماه نودو سه ساعت 21:02 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاقک یکدستگاه مینی بوس فرسوده واقع در شهریار،میدان بسیج به طرف امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاقک یکدستگاه مینی بوس فرسوده توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه هفدهم آبانماه نودو سه ساعت 16:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 در داخل یکباب مغازه جلوبندی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار مدرس،جنب خیابان سوم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 در داخل یکباب مغازه جلوبندی به علت بی احتیاطی در هنگام تخلیه باک بنزین در مجاورت اجاق گاز طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf