آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هشتم مرداد ماه نودو سه ساعت 22:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ترانس برق واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،فواصل خیابان دهم و یازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ترانس برق به علت اوج مصرف طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی  بطور کامل اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه  بیست و هشتم مرداد ماه نودو سه ساعت 04:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،خیابان شهید احمد رهگذر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت روشن ماندن پیک نیک و به خواب رفتن مالک طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و به دود گرفتگی واحد و مقداری وسایل خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم مرداد ماه نودو سه ساعت 17:18 با مشاهده حریق یکدستگاه خودرو زانتیا در مقابل ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه  مذکور حریق خودرو فوق را اطفاء نموده و از گسترش اتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم مرداد ماه نودو سه ساعت 15:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،میدان معلم،خیابان باشگاه شورا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پزو 206  از قسمت موتور به علت اتصال برق خودرو در قسمت باطری طعمه حریق شده بود که که با تلاش  آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز شنبه بیست و پنجم  مرداد ماه نودو سه ساعت 05:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،شهرک کمیته خیابان باغستان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بو و به چند اصله درخت خسارت وارد کردید با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf