آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 17:23،14:57 روز شنبه و یکشنبه بیست و پنجم لغایت بیست و ششم آذر ماه هزاروچهارصدودو طی  دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق دو واحد مسکونی به شرح ذیل گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 1 مرکزی و 4 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو واحد مسکونی از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

1-حریق هود آشپزخانه واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان خرداد پانزدهم

2-حریق سمار آشپزخانه واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(ع)،خیابان مخابرات،خیابان سیرت شمالی

علت بروز این دو  حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005740

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:46 روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق رستوران واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،بعد از حصارزیرک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 2 امیریه را به صدا درآورد و با توجه به اهمیت موضوع مهدی پور احمدی معاونت عملیات سازمان به همراه  آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید تعداد 2 آلاچیق چوبی در رستوران مذکور به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005731

005732

005733

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:50 روز دوشنبه بیستم آذرماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،میدان بسیج به طرف جهاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 4 شهریار و 2 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم و به شرح تصویر طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005720

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:11 روز سه شنبه چهاردهم آذرماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سواری در یکباب مغازه مکانیکی واقع در شهریار،بلوار شورا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق در یکباب مغازه مکانیکی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که قسمتی از حریق توسط افراد حاضر در محل کنترل و با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005711

005712

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 0829 روز دوشنبه سیزدهم آذرماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو تیبا واقع در شهریار،بلوار شهداء،خیان شهید نادعلی رستمی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005705

005706

005707

005708

005709

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf