آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:35 روز جمعه بیست و ششم آبانماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،بلوار آزادگان،جنب بستنی آوازه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 7 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005642

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:03 روز چهارشنبه بیست و چهارم آبانماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه عطاری واقع در شهریار،امیریه،خیابان 16 متری ولیعصر(عج)،روبروی پست بانک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 2 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مغازه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که  با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

005640

005641

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:34 روز یکشنبه بیست و یکم آبانماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق منزل مسکونی واقع در شهریار،انتهای خیابان شهید مطهری،روبروی کوچه گلستان دوم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 4 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و با توجه به اهمیت موضوع مهدی پوراحمدی معاونت عملیات سازمان در محل حضور یافت.

و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید منزل فوق و به شرح تصاویر به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به فوت پیر مرد 85 ساله دارای معلولیت حرکتی گردیده بود که ضمن اطفاء حریق، جسد فرد مذکور تحویل عوامل مربوطه و محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005625

005626

005627

005628

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:01 روز جمعه نوزدهم آبانماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان ششم،قبل از تقاطع گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید واحد فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005610

005611

005612

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان آتش سوزی گسترده کارگاه های تولیدی در صبا شهر مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 13:39 روز جمعه نوزدهم آبانماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واقع در شهریار،بلوار آزادگان،روبروی اسدآباد(حوزه خدماتی شهرداری صباشهر) اطلاع رسانی و بلافاصله آتش نشانان شهریار در قالب 3 ایستگاه عملیاتی به استعداد 30 آتش نشان و اعزام 7 دستگاه خودرو عملیاتی به فرماندهی حمید رضا دمرچی لو رئیس سازمان آتش نشانی شهریار و معاونت عملیات مهدی پوراحمدی و با نظارت جناب آقای محسن رهگذر معاونت محترم خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار در درمحل حضور یافتند.

بر اساس این گزارش چهار سوله تولیدی منسوجات و الیاف کربنی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که بلافاصله آتش نشانان شهریار با همکاری آتش نشانان همجوار عملیات اطفاء حریق را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع وسرانجام پس از یک عملیات طولانی حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید. 

متاسفانه در فرایند این آتش سوزی علاوه بر خسارت مالی سنگین منجر به فوت یک نفر و مصدومیت آتش نشان شهریار گردید.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی می باشد.

005620

005621

 

005622

005624

005623

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf