آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه سیزدهم خرداد ماه نودو چهار ساعت 11:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کابل های تیر برق واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابل های تیر برق به علت نوسانات برقی طعمه حریق شده  که ضمن ایمن سازی کامل  با تلاش اتش نشانان با خاموش کننده co2 حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه دوازدهم خرداد ماه نودو چهار ساعت 14:59 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گندم زار واقع در شهریار،رزکان،انتهای خیابان دکتر شدفر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و مزرعه گندم که به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود با تلاش اتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:31 صبح روز دوشنبه  یازدهم خرداد ماه نودو چهار طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر بروزآتش سوزی در یکباب مغازه نانوائی سنگک واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،نبش خیابان حافظ دهم ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه نانوائی  به علت قرار گرفتن نان های خشک در بالای تنور  طعمه حریق شده بود و دود ناشی از حریق به حدی بود که منجر به محبوس شدن یک نفر از کارگران نانوائی گردیده بود که آتش نشانان به دو گروه اطفاء و امداد تقسیم شده و ضمن اطفاء حریق فرد گرفتار شده در آتش را به هوای آزاد انتقال و از مرگ حتمی نجات دادند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:13 بامداد روز دوشنبه یازدهم خرداد ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارحریق یک واحدمسکونی واقع درشهریار،شهرک وائین،بلوار امام خمینی(ره)،نبش میلاد هفتم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت اتاق خواب به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  به اکثر وسایل اتاق خواب و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

علت این اتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه دهم خرداد ماه نودو چهار ساعت 20:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو آردی واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،به طرف امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق نموده و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو آردی  به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق توسط اهالی کنترل و با تلاش آتش نشان حریق بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


 


 


مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf