آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

برگزاری یکدوره مسابقات حدیث به مناسبت ایام محرم و صفر

یکدوره مسابقات حفظ احادیث جهت ترویج فرهنگ اسلامی در سازمان برگزار و به نفرات برتر به رسم یادبود هدیه ای تقدیم گردید.

 

ادامه مطلب...

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام دهه فجر

روابط عمومی سازمان آتش نشانی افزود ، به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر یکدوره مسابقات تنیس روی میز ، والیبال برگزار گردید ، در ضمن نفرات برتر این مسابقات جایزه ای به رسم یادبود اهداء گردید.

ادامه مطلب...

تحقيقات به عمل آمده نشان ميدهد كه اولين واحد آتشنشانی شهريار در سال 1354  در محل شهرداری واقع در خيابان ولی عصر فعلی تاسيس گرديد. كه تعداد چهار نفر از كاركنان شهرداری به كمك يك خودروی روسی تانكر دار كه يك دستگاه پمپ فشار قوی بر روی آن نصب شده بود خدمات اطفاء حريق را انجام می دادند . با توجه به اينكه در آن زمان شهر از توسعه و گسترش چندانی برخوردار نبود اين تعداد نيرو تنها در طول روز خدمات خود را ارائه می نمودند. در اين مورد، موضوع اتلاف وقت ناشی از عدم حضور به موقع و عدم آمادگی مستمر جهت اعزام نيرو به محل آتش سوزی همراه با عدم برخورداری از تخصصهای لازم در امر اطفاء حريق موجب ضايعات جبران ناپذيری می گرديد.

ادامه مطلب...

خبرگزاری ایسکانیوز: آتش‌سوزی گسترده در یک انبار جعبه در شهریار با کمک آتش‌نشانان تهران مهار شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز" و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری 125، پس از تماس آتش‌نشانی شهریار با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش‌نشانی تهران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 59 و 16 را به همراه 4 دستگاه تانکر آب ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته به محل آتش‌سوزی در جاده شهریار، بعد از سعید آباد، بین پل بادامک و شهرک مهدیه اعزام کرد.

 

ادامه مطلب...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf