آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت  12:24 روز سه شنبه سوم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب زیرزمین نانوائی واقع در شهریار،میدان معلم به طرف چهار راه مخابرات گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید زیرزمین یکباب مغازه نانوائی به علت بی احتیاطی و افتادن زغال طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و منجر به دودگرفتگی زیرزمین فوق گردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:30 روز سه شنبه سوم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،زیر گدر قائم(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه دستگاه خودرو شامل(پراید،پژو 405 و سمند) به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی  با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریاربه بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

6784

6785

6786

6787

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:48 روز سه شنبه سوم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه دستگاه خودرو شامل(دو دستگاه سمند و یکدستگاه پراید) به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریاربه بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

6780

6788

6782

6783

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:41 روز یکشنبه یکم بهمن ماه نودوشش با مراجعه حضوری مردی حدودا  55 ساله به ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست  چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6779

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:05 روز شنبه سی ام دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کانکس واقع در شهریار،کهنز،روبروی بهشت رضوان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کانکس فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6778

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:07 روز جمعه بیست و نهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریار،شهرک کمیته،روبروی پارک 22 بهمن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 701 کهنز،101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6774

6773

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:09  روز جمعه بیست و نهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو  پراید واقع درشهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف کرج،روبروی ورودی فاز چهار اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق  به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل کنترل و آتش نشانان ضمن اطفاء کامل وایمن سازی محل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکور ارائه نمودند.

6776

6777

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:09 روز جمعه بیست و نهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،رضی آباد بالا،روبروی مدرسه شهد حسینی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 801 رضی آباد بالا را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

6781

6782

6783

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:27 روز پنجشنبه بیست و هشتم دیماه نودوشش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه میوه فروشی واقع در شهریار،رضی آباد بالا،خیابان ولیعصر(عج)،نبش کوچه انقلاب گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 801 رضی آباد و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه میوه فروشی به علت شعله ورشدن اجاق گاز کوچک جهت گرمایش طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6779

6778

6780

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf