آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:12 صبح روز یکشنبه چهاردهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با تیر برق واقع در شهریار،فرهنگسرای ایثار به طرف میدان شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی به تیر برق وسط بلوار برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن راننده فوق  گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری  فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و خودرو فوق با هماهنگی راهنمائی و رانندگی  به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه سیزدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 20:23 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن کودکی سه ساله در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک وائین،شهرک شهید عباسپور،خیابان غزل دوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  کودکی سه ساله به علت بسته شدن درب ورودی در یک واحد مسکونی  محبوس شده بودکه با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک با استفاده از نردبان وارد واحد شده و درب واحد را باز نموده و کودک مذکور صحیح و سالم تحویل خانواده اش گردید.

 

 


با تلاش آتش نشانان از سقوط تانکر آب در شهریارجلوگیری شد.

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار با دریافت احتمال خبر سقوط تانکر آب، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را ساعت 20:09 شنبه سیزدهم تیر ماه نودو چهار به محل حادثه واقع در شهریار،عباس آباد،میدان حافظ اعزام نمود.
بنابراین گزارش با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد به علت عدم مهار تانکر آب در ارتفاع  به صورت معلق درآمده و احتمال سقوط بر روی افراد وجود داشت.
آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و بستن نوارهای هشدار آتش نشانی از هر گونه حوادث بعدی جلوگیری کرده و با بکارگیری تجهیزات ویژه تانکر آب را به پایین انتقال دادند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:45 بامداد روز شنبه سیزدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سمند واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیا مالی،جنب بانک مهر اقتصاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علت اتصالی از قسمت فندک خودرو و نفوذ به موتور خودرو  طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 21:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پراید به علت خارج شدن شن از یکدستگاه کامیون واژگون  و منجر به مصدوم و  محبوس شدن یک نفرگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور  از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:50 روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار با مراجعه حضوری خانمی حدودا 33 ساله به ایستگاه  301 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 17:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کابل های پست برق واقع در شهریار،عباس آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابل های پست برق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که ضمن ایمن سازی کامل  با تلاش اتش نشانان با خاموش کننده co2 حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:58 روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارحریق یکباب منزل ویلائی قدیمی واقع درشهریار،اسکمان،کوچه شهید احمد امینی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 501 رزکان  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل ویلائی قدیمی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  به اکثر وسایل و دودگرفتگی منزل خسارت وارد گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:21 بامداد روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،فواصل خیابان یکم و شاهد شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی  به علت اتصالی برق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf