آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 02:04 روز پنجشنبه نهم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه موتور سیکیلت واقع در شهریار،میدان نماز به طرف تهران،روبروی رضی آباد پائین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه موتور سیکیلت به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

6409

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساکنان یک واحد مسکونی در شهریار، به دلیل ورود خفاش  وحشت کردند واز آتش نشانان برای به دام انداختن این مهمان ناخوانده کمک خواستند.

ساعت 00:24 بامداد روز پنجشنبه نهم شهریور ماه نودوشش  طی تماس تلفنی  شهروندی با سامانه 125 آتش نشانی شهریار از حضور یک خفاش به داخل یک واحد مسکونی واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه دوکوهه،بن بست روشن خبر داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی وامدادونجات ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار با حضور در محل فوق پس از به دام انداختن، خفاش را به محیط زیست انتقال دادند.

6407

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 19:17 روز چهارشنبه هشتم شهریورماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه علیاری،بن بست سامان گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:05 صبح روزچهارشنبه هشتم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریار،میدان نماز به طرف دینارآباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 501 شهید قائنی رزکان را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف،واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهورگردید.

6406

6405

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:29 بامداد روز چهارشنبه هشتم شهریورماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه تریلر با پل زیر گذر و معلق ماندن میله گرد واقع در شهریار،بلوار شهید نادعلی رستمی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه تریلر پس از برخورد با پل زیرگذر منجر به معلق ماندن میله گرد و بر خورد خودرو های عبوری با این فلز آهنی و شکسته شدن شیشه جلو ده دستگاه خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل با تلاش آتش نشانان میله گرد معلق از محل مذکوربرش داده شده و محل ایمن گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

4604

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf