آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:56 روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آبگرمکن در سرویس بهداشتی حیاط یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،کردزار،خیابان امام خمینی(ره)،کوچه 22 بهمن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آبگرمکن سرویس بهداشتی در داخل حیاط یکباب منزل مسکونی به علت نقص فنی آبگرمکن طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی و دودگرفتگی محل مذکورگردیده بود  که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4192

4193

4194

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

تصادف وسیله نقلیه با عابر منجر به فوت مردی حدودا 40  ساله  شد.

بر اساس این گزارش ساعت 23:28 روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف وسیله نقلیه با عابر واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان درختی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید متاسفانه مردی حدودا 40 ساله  بر اثر برخورد با یکدستگاه خودرویژو پارس جان خود را از دست داده که ضمن ایمن سازی کامل جاده جسد فرد مذکور جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:12 روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان بهاران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بالکن یک واحد مسکونی به علت استفاده از پیک نیک توسط ساکنین  طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء سیلندر گاز مذکور به هوای آزاد انتقال و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4201

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:45 روزپنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،عباس آباد،کوچه شهید آبیاری،کوچه مهر پرورگزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادو نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:40 روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه نودوشش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه کامیونت واقع درشهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف کرج،بالاتر از سازمان خدمات موتوری شهرداری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه کامیونت حامل بستنی به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف ، واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

3322

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf