آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:29 روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز دو مخابرات،کوچه کوشا گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بالکن یک واحد مسکونی در طبقه چهارم به علت باز نمودن شیر پیک نیک توسط ساکنین و رسیدن گاز به شعله آبگرمکن طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی و دودگرفتگی واحد مذکورگردیده بود  که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4167

4168

4169

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهران خطیب فرزند همکار گرامیمان مهدی خطیب در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با محوریت دست سازه ها موفق به کسب رتبه اول جشنواره فوق گردید.

بدینوسیله سازمان آتش نشانی شهریار ضمن تبریک توفیقات روز افزون را در تمامی عرصه ها برای آقای مهران خطیب از خداوند متعال خواستار است.

4164

4166

4165

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:33 روزشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه کامیونت آمیکو واقع درشهریار،میدان فجر به طرف میدان جهاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریار و101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت کابین راننده طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4162

4163

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:01 روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کلید منیاتوری مبل فروشی واقع در شهریار،میدان جهاد به طرف میدان فجر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کلید منیاتوری محل فوق به علت اتصالی  طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی اطفاء و از گسترش آتش به ملک مذکور و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

4161

4160

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 16:12 روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن پنج نفراز شهروندان در کابین آسانسورواقع در شهریار،وائین،فواصل خیابان میلاد نهم و هشتم گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 101 مرکزی را  به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و پنج نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

 

 

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf