آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،خیابان انقلاب،کوچه تاجیک،انتهای کوچه سمت چپ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید زمینی خالی در مجاورت ساختمان چهار طبقه بعلت وجود قنات نشست کرده  که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطرمکاتبات لازم با شهرداری جهت پر نمودن محل مذکور صورت پذیرفت.

4157

4158

4159

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:11 روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار شکستگی شاخه چند اصله درخت واقع در واقع در شهریار،بیست متری کهنز،خیابان حبیبی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین  مشاهده گردید شاخه چند اصله درخت به علت وزش باد دچار شکستگی شده  که ضمن ایمن سازی کامل  شاخه های درخت مذکور از محل های مورد نظر جمع آوری و مسیر تردد باز گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

4154

4155

4156

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:01 روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق هواکش زیرزمین ملک تجاری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،نبش خیابان یازدهم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان  ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید هواکش سرویس بهداشتی یکباب زیرزمین تجاری به علت اتصالی طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

4151

4152

4153

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:31 روزپنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه نودوشش با مراجعه حضوری محصلی حدودا 8 ساله به ایستگاه 101 مرکزی آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

4150

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس کریمی حادثه جانگداز درگذشت گروهی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت.

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دردناک و تأسف‌بار ریزش معدن در آزادشهر گلستان، ساعات و لحظات سخت و نگران‌کننده‌ای را برای خانواده‌های جان‌باختگان و مفقودان و یکایک هموطنان‌مان ایجاد کرده است.

جمعی از سخت‌کوش‌ترین فرزندان ملت جان خود را در راه کار و خدمت از دست دادند و جمعی دیگر در اعماق زمین حبس شده‌اند و سرنوشت آنان نامعلوم است.
اینجانب با تأثر فراوان از جان‌باختن جمعی از فرزندان برومند ملت و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان و همه مردم ایران، و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مصدومان، امیدوارم با تلاش بی‌وقفه دستگاههای مسئول، به زودی سرنوشت مفقودان حادثه معلوم شود.

4149

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf