آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی گسترده کارگاه کارتن سازی دروحیدیه شهریار مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 01:39 روز پنج شنبه بیست و هشتم مهر ماه نودوپنج طی تماس آتش نشانی وحیدیه به آتش نشانی شهریار جهت اعزام نیروی کمکی اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان شهریاردر محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار به محض رسیدن به محل حادثه عملیات اطفاء را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع وبا توجه به وجود مواد قابل اشتعال در این انبارها دود و آتش زیادی محل را فراگرفته بود.

سرانجام پس از یک عملیات طولانی  حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان آتش نشانی وحیدیه در حال بررسی می باشد.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:08 روز چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی سه نفر از شهروندان واقع در شهریار،رزکان،روبروی مسجد وایستگاه تاکسی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران  ایستگاه های 501 رزکان و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و با توجه به حساسیت موضوع حمیدرصا دمرچیلو معاونت عملیات  در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک خانواده سه نفره در اثر استنشاق گاز co ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی منجر به گازگرفتگی افراد گردیده بود که پس از معاینه اولیه توسط اورزانس 115 متاسفانه فوت افراد محرز و اجساد جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

3097

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:43  روز چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در گلگیر یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در گلگیر یکدستگاه خودرو پژو 405 محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

3102

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه خودرو پژو 206 که دچار نشت بنزین شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را راس ساعت 12:23 روز چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه نودو پنج به محل حادثه واقع درشهریار،بلوار شهداء،کوچه بسیج اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو پژو 206 که دچار نشت بنزین شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان دراولین اقدام محل آغشته به بنزین را با خاک پاکسازی کرده و ضمن ایمن سازی کامل و توصیه های لازم،خودرو مذکورتحویل مالک خودرو گردید.

3100

3101

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:35 روز چهارشنبه بیست و هشتم مهرماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن پای کودکی هشت ماه درنیمکت پارک واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریاررا با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پای کودکی حدودا هشت ماهه در نیمکت پارک گیر کرده که با تلاش آتش نشانان رها سازی پای کودک مذکور صورت پذیرفت.

3098

3099

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf