آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 20:36،07:24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه سی ام و سی یکم شهریورماه نودو پنج طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،عباس آباد،کوچه شهید قره بابائی و مرحله دوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،کوچه نرگس گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اکیپ های عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 401 شهریار و 301 اندیشه را طی دو مرحله به محل های مورد اشاره اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم و ایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

06

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:34 روز سه شنبه سی ام شهریور ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،بلوار شهداء،خیابان شهید نادعلی رستمی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودروپراید به علت بی احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری با حضور اورژانس 115 شهریار محل تحویل پلیس راهور گردید.

0193

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:54 عصرروز دوشنبه بیست و نهم شهریورماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو رانا واقع در شهریار،انتهای شهرک جعفریه،خیابان نیایش،روبروی باغ تالار خاتون گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرورانا به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

0189

0190

0191

0192

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:32 روز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع در،شهریار،سه راهی عباس آباد،جنب تالار ارکیده گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو پیکان وانت به علت جوشکاری از قسمت کابین طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط کسبه داخل گاراژ بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به افراد حاضر در محل ارائه نمودند.

0185

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 13:21،14:20 روز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودو پنج طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن دو قلاده گربه مرحله اول واقع درشهریار،میدان فجر و مرحله دوم واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،جنب شیرینی فروشی توتک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو قلاده گربه ابتدا در زیر میز و صندلی های موجود در پاگرد راه پله و دیگری در کانال کولر محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه های مذکور صورت پذیرفت.

 

alt

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf