آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت  16:09 پنج شنبه یکم مرداد ماه نودو چهار و ساعات 15:24 و 18:12 جمعه دوم مرداد ماه نودو چهار طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن سه نفر از شهروندان در واحدهای مسکونی مرحله اول واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،کوچه آهنگران،روبروی کوچه کوشش و مرحله دوم واقع در شهریار،میدان حافظ،کوچه لادن،کوچه آلاله و مرحله سوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان آتش نشان  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه های 401 شهریار و 301 اندیشه را طی سه مرحله  با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل مورد اشاره نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه نفر از شهروندان شامل مردی کهنسال و محصلی ده و دوازده ساله  در  واحد های مسکونی  محبوس شده بودند که با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی نیروی انتظامی درب واحدها گشوده و رها سازی افراد صورت پذیرفت.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 17:47،17:02،11:56 روز چهارشنبه سی و یکم تیر ماه نودو چهار طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،بلوار شهداء،روبروی دادگستری،مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان مخابرات،بعد از چهار راه سیرت و مرحله سوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان مبین،مجتمع پوریا گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش  شهریار  اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 101 مرکزی،401 شهریار و 301 اندیشه را طی سه  مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین طبقات متوقف و سه نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز سه شنبه سی ام تیر ماه نودوچهار ساعت 16:14 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو ایسوزو واقع در جاده شهریار به طرف رباط کریم،روبروی فرهنگسرای الغدیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بار یکدستگاه خودرو خاور حامل روغن به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که  باتلاش آتش نشانان ضمن جدا سازی بار خودرو حریق فوق اطفاء و از گسترش آتش به خودرو و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه سی ام تیر ماه نودو چهار ساعت 14:06 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان ارتش گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد  مسکونی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:23 روز سه شنبه بیست و نهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاقک چوبی در محوطه باز واقع در شهریار،بلوار پلیس،قره تپه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاقک چوبی در محوطه باز توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf