آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران برای خلق حماسه در روز جهانی قدس

امروزفلسطین ؛ فریاد حقانیت و مظلومیت جهان اسلام است

راهپیمایی روز جهانی قدس ، جمعۀ این هفته نوزدهم تیر در سراسر کشور برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه ای از مردم بصیر و همیشه در صحنه جهت شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه ورود به سی و هفتمین سالگرد نامگذاری “روز جهانی قدس”  توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با صدور اطلاعیه ای؛ از ملت بزرگ و استوار ایران اسلامی دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره‌کرده، در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا  با « امت بزرگ رسول‌الله » و همه آزادگان و آزاداندیشان  جهان ؛ خشم و نفرت و انزجار مقدس خود را با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر سر« نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» فریاد زنند.

«روز جهانی قدس»؛ امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل وغارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است، و نیز همچنین شاهد ادامه اشغالگری و ظلم  بی شرمانه  علیه آورگان بی دفاع و مردم  بی پناه و مظلوم غزه و  فلسطین هستیم ، که نشان از ترس  و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی  مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.

جمعه این هفته نوزدهم تیر ماه  مصادف با ۲۳ رمضان‌المبارک مردم مؤمن ، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی در تهران و بیش از ۷۷۰ شهر کشور ، با بهره‌مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال به درگاه بی‌نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم جعلی صهیونیستی مسألت می‌کنند.

آری، به درستی و سرانگشت هدایت و تدبیر آینده‌نگرانه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی«رحمه الله علیه» بیش از سه دهه پیش ، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان یادگاری ارزشمند و ودیعه‌ای گرانقدر به نام « روز جهانی قدس » نام گرفت ، تا روز اسلام و مسلمین و روز فریاد رهایی و آزادی فلسطین قهرمان از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله « جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی » با  « نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل »  باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، اعلام می‌دارد که: امروز به رغم همه تلاش‌های گسترده لابی‌های قدرتمند صهیونیستی به همراه حمایت‌های اربابان زورگوی آمریکایی ـ انگلیسی و تمامی فتنه های غربی ـ  عربی ؛ مسأله فلسطین از حصار قومیتی و عربی و منطقه ای درآمده و به عنوان مسأله‌ای جهان اسلام ، و نگاه دینی و انسانی به عنوان اولین و مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام و بلکه آحاد حق‌طلب و آزادیخواه جامعه جهانی بدل شده و با شکست‌های پی در پی ، اسرائیل غاصب در سراشیبی سقوط و  ورطه انحطاط قرار گرفته و ” محور مقاومت و بیداری اسلامی” در فلسطین ، لبنان ، سوریه ، عراق ، بحرین و یمن و سایر بلاد اسلامی در برابر توطئه‌های شوم « جبهه عربی ـ غربی ـ صهیونیستی» در برخی کشورهای اسلامی را  با  چشم‌اندازی امید بخش، پیروز واقعی صحنه رویارویی جبهه حق و کفر می داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه فراخوان و دعوت خود؛ از ملت مسلمان، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی و از همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت می‌کند تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده ، در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه این هفته (۱۹ تیر) در سراسر کشور، رسالت دینی وشرعی خود را در برائت از کفار و مشرکین و طاغوتیان صهیونیست در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی الهی انجام دهند.

یادآور می شود مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز شهرستان شهریار از ساعت ۳۰/۱۰ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۴ از مقابل مصلای نمازجمعه شهریار با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان شهریار برگزار خواهد شد و جناب آقای دکتر زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم خواهند بود، همچنین این مراسم در شهرهای صباشهر ،باغستان ، اندیشه و وحیدیه نیز با حضور مردم انقلابی و بصیر این شهرها برگزار خواهدشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار از آحاد مردم روزه دار دعوت می نماید با حضوری گسترده و پرشور فریاد سراسر خشم و انزجار خود را علیه صهیونیسم جنایتکار و حامیان ددمنش آن، بویژه گروههای تروریستی دست نشانده استکبار در منطقه به گوش جهانیان برسانند و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین زمینه یاس و اضمحلال رژیم سفاک صهیونیستی را فراهم نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پرنده سارگپه از خانواده شاهین محبوس شده در یکباب منزل مسکونی توسط آتش نشانان شهریار به محیط زیست انتقال داده شد.

روز پنج شنبه هجدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 11:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن پرنده سارگپه در یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،امیریه،خیابان 16 متری ولیعصر(عج)،خیابان شفاعت،خیابان آذربایجان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پرنده سارگپه از خانواده شاهین که به علتی نامعلوم در محوطه یکباب منزل مسکونی محبوس شده بود توسط آتش نشانان صید و به محیط زیست شهریار انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:14 صبح روز چهارشنبه هفدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  علوفه دپو شده در محوطه گاوداری واقع در شهریار،میدان نماز،بلوار پلیس،روبروی گاوداری تلیسه نمونه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان با توجه به گستردگی حریق تمامی ایستگاه های 7 گانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار،معاونین عملیات و پیشگیری سازمان به همراه جناب آقای مهدور ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهریار و مسئولین حراست شهرداری  در محل حضور یافتند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید علوفه دپو شده در سوله ای به مساحت تقریبی 2000 متر  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که ضمن جدا سازی علوفه ها  و اطفاء  پس از یک عملیات فشرده حریق در ساعت 21:08 با همکاری آتش نشانی های تهران،فاز سه اندیشه،ملارد،فردوسیه و باغستان بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


با تلاش آتش نشانان از سقوط داربست معلق  در شهریارجلوگیری شد.

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار با دریافت احتمال خبر سقوط داربست،بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را ساعت 22:29 سه شنبه شانزدهم تیر ماه نودو چهار به محل حادثه واقع در شهریار،20 متری کهنز،روبروی مدرسه شهید فولادی اعزام نمود.
بنابراین گزارش با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد به علت برخورد یکدستگاه کامیون با داربست  بصورت نیمه معلق درآمده و احتمال سقوط بر روی افراد و خودروهای اطراف آن وجودداشت.
آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و بستن نوارهای هشدار آتش نشانی از هر گونه حوادث بعدی جلوگیری کرده و با بکارگیری تجهیزات ویژه اقدامات ایمنی را برقرار نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه شانزدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 16:13 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق پیک نیک  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک رفاه،رفاه ششم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر پیک نیک به علت خرابی اورینگ سیلندر و نشت گاز طعمه حریق شده بود که توسط مالک از واحد خارج و با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf