آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:45 شب گذشته بیستم اسفند ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،میدان نماز به طرف محمدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حصار باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  و به هفت اصله درخت میوه خسارت وارد گردید که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  و به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه نودو سه ساعت 19:52 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در جاده تهران به شهریار،بعد از ورودی شهرقدس،نرسیده به میدان معادن  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک شامل پژو پرشیا و پیکان وانت به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی به هر دو خودرو  گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه نودو سه ساعت 14:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،بلوار نواب صفوی،کوچه طالب دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و به محض رسیدن مامورین  مشاهده گردید قسمتی از خیابان در مجاورت ملک گودبرداری شده به علت نشت آب شهری نشست کرده  که بلافاصله توسط عوامل امدادی تدابیر ایمنی لازم باعنایت به احتمال رانش زمین و ریزش پیاده رو صورت گرفت و محل بروز حادثه بوسیله نوار خطر محصور گردید تا تدابیر و اقدامات لازم  صورت پذیرد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:04 صبح روز چهارشنبه  بیستم اسفند ماه نودو سه طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر بروزآتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان شهدای گمنام،خیابان گلستان هشتم ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع مدیر عامل سازمان به همراه معاونت عملیات و  پیشگیری به محل حریق اعزام و مشاهده گردید که یک واحد مسکونی در طبقه دوم به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود و دود ناشی از حریق به حدی بود که منجر به محبوس شدن چهار  نفر از ساکنین واحد مذکور و واحد های دیگر گردیده بود که آتش نشانان به دو گروه اطفاء و امداد تقسیم شده و ضمن اطفاء حریق افراد گرفتار شده در دود به هوای آزاد انتقال و از مرگ حتمی نجات دادند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه نودو سه ساعت 14:37 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو زانتیا واقع در جاده رباط کریم به شهریار بعد از سه راهی امیریه،نرسیده به حصار زیرک  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را یه صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو زانتیا  به علتی  نامعلوم  واژگون که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf