آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه نودو سه دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگ در محل مرکز آموزش سازمان واقع در ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار واقع در فاز یک اندیشه ضمن آشنائی با تجهیزات آتش نشانی نحوه پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری را از ساعت 11:00 الی 12:00 توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

 

 

 


.

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:47 بامداد روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به شهریار،بعد از ورودی شهرقدس،روبروی رضی آباد بالا گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو آردی با یکدستگاه کامیون برخورد نموده و منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده آردی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها فرد مذکور با همکاری آتش نشانی شهر قدس از داخل خودرو خارج و متاسفانه مرگ وی توسط اورژانس 115 مستقر در محل حادثه تائید و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

علت این حادثه توسط  پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه تعامل و هماهنگی سازمان آتش نشانی شهریار با نیروی انتظامی شهرستان شهریار در خصوص مراسم چهارشنبه سوری در روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه نودو سه از ساعت 11:00 الی 13:00 با حضور جناب سرهنگ کریمی معاونت عملیات نیروی انتظامی شهریار،جناب سرگرد موسوی فرماندهی کلانتری 11 مرکزی شهریار،جناب سرگرد صفر زاده فرمانده یگان ویژه غرب استان تهران و همراهان در محل دفتر مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

یاسر حیدریان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در این جلسه عنوان کرد:تعامل بیشتر 110 و 125 می تواند خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهد و هر دو نهاد را در خدمت رسانی بیشتر به مردم یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف پلیس برقراری امنیت و هدف آتش‌نشانی برقراری ایمنی در جامعه است که هر دو خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند افزود: در بعضی از موارد پلیس به تنهایی قادر به حل مشکلات مردم نیست و تعامل نهادهایی همچون آتش نشانی و پلیس امری ضروری است.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:53 بامداد روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه  نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار خرابی قفل درب راه پله یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،شهرک کمیته،خیابان شهید طوقانی،کوچه نیلوفر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ساکنین یک مجتمع مسکونی به علت خرابی قفل درب ورودی راه پله قادر به تردد نمی باشند که با تلاش آتش نشانان با سنگ فرز درب فوق بازگشائی گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه شانزدهم اسفند ماه نودوسه ساعت 23:21 با مراجعه حضوری محصلی 11 ساله به همراه خانواده به ایستگاه مرکزی آتش نشانی  شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf