آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:02روز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار پلیس،کوچه باغستان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی به طول 10 متر توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  و به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روزسه شنبه دوازدهم اسفندماه نودو سه ساعت 08:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با درخت واقع در جاده شهریار به طرف ملارد،نرسیده به شهرک شاهد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی و سرعت بالا از مسیر جاده منحرف و به یک اصله درخت برخورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مذکور از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه دهم اسفند ماه نودو سه تعداد 18 نفر از آتش نشانان داوطلب از ساعت 08:00 الی 14:00 در دو مرحله تئوری و عملی  آموزش اطفاء حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را در مرکز آموزش سازمان توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:47 یازدهم اسفند ماه نود و سه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار  در جريان يک مورد اقدام به خودکشي واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان چهارم غربی قرار گرفت و بلافاصله امدادگران ايستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه با امکانات و تجهیزات کامل  به همراه معاونت پپیشگیری سازمان به  محل حادثه  اعزام شدند. هنگام حضور ماموران آتش نشاني مشاهده گردید مردی حدودا 27 ساله اقدام به مصرف شیشه نموده  و قصد خودکشی داشت که با تلاش امدادگران آتش نشانی پس از باز نمودن تشک نجات در محوطه مجتمع مسکونی  شخص مذکور از پشت بام صحیح و سالم به پائین انتقال و تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده جلسه هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز  دو شنبه یازدهم اسفند ماه نودو سه راس ساعت 14:00 با تلاوتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم توسط مهندس سید علی درخشان معاون محترم خدمات شهر و رئیس هیئت مدیره سازمان به  سایر اعضاء در محل اداره مرکزی آتش نشانی شهریار برگزار و درخواست های مدیر عامل سازمان به صورت کتبی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf