آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

طی حکمی از سوی مهندس اسماعیل آبادی رئیس شورای سازمان و سرپرست شهرداری شهریار آقای یاسرحیدریان به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار منصوب شد.

روز سه شنبه بیستم آبانماه نودودو با حضور آقایان شجاعی سرپرست معاونت اداری و مالی، اسدی معاونت خدمات شهر و امور مناطق ،درخشان نسب معاونت شهرسازی،مرادی معاون اداره حراست و پرسنل سازمان آتش نشانی آقای یاسر حیدریان به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار منصوب و معرفی گردید.

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و سوم آبانماه نودو دو ساعت 16:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو فرسوده واقع در شهریار،امیریه،خیابان 15 متری شورا،بن بست صداقت  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو رنو فرسوده که توسط افرادی ناشناس  طعمه حریق شده بود اطفاء نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و دوم آبانماه نودو دو ساعت 20:00 شخصی با مراجعه حضوری  به ایستگاه 201 امیریه سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت  دست چپ وی گیر کرده ومتورم شده بود با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی شهریار با برش انگشتر از دست فرد خارج گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طبق سنوات گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اقدام به توزیع 300 کیلوگرم شیر در شب تاسوعا و 300 لیتر شربت در ظهر عاشورا در بین عزاداران حسینی در جلوی درب ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار نموده است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم آبانماه نودو دو ساعت 15:23 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار رم کردن یک راس گاو واقع در شهریار،تالار پذیرائی شباهنگ گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند ویک راس گاو  که به محوطه تالار شباهنگ رفته و موجب رعب و وحشت مردم گردیده بود با تلاش آتش نشانان با استفاده از تجهیزات امدادی  گاو مذکور به دام افتاد و به نگرانی مردم خاتمه داده شد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf