آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم آبانماه نودو دو ساعت 22:22 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)،روبروی پارک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پراید که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم آبانماه نودو دو ساعت 17:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گندم زار واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای خیابان درختی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مزرعه گندم که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود با تلاش اتش نشانان ضمن اطفاء حریق از گسترش آتش  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم آبان ماه نود ودو ساعت 16:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیرکردن یکدستگاه اتوبوس داخل گودالی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،روبروی خیابان مطهری  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و چرخ  جلو یکدستگاه اتوبوس  از سمت شاگرد داخل گودالی که بر اثر فروکش کردن زمین بوجود آمده بود گیر کرده و قادر به حرکت نبود با تلاش آتش نشانان  پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده و با بکارگیری جرثقیل، اتوبوس را به حالت اولیه برگرداندند.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم آبانماه نودو دو ساعت 20:06 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب زیر زمین مسکونی واقع در شهریار،رزکان،خیابان ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  501 رزکان  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق شدند و یکباب زیرزمین مسکونی که به علت روشن بودن اجاق گاز طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان  بطور کامل مهار و خاموش گردید.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و زیرزمین دچار دوددگرفتگی کامل گردیده بود.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم آبانماه نودو دو ساعت 12:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،رضی آباد پائین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf