آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه شانزده بهمن ماه نودویک ساعت 19:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی در امیریه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق در امیریه،خیابان امام خمینی(ره)،کوچه بسیج مستضعفین شده و حریق را که بصورت عمدی از دو نقطه صورت پذیرفته بود اطفاء نمودند.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به اکثر وسایل موجود  و دودگرفتگی منزل خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه شانزدهم بهمن ماه نود ویک ساعت 18:56 پنج اصله درخت در شهریار،میدان بسیج توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء و از گسترش آتش به دیگر درختان جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

ساعت 10:02 شانزدهم  بهمن ماه نودویک طی تماس با سامانه 125 حادثه محبوس شدن شهروندی در داخل کابین آسانسور در شهریار،کهنز،خیابان دوازده متری مطهری گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات  متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد  محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

درمورخه شانزدهم بهمن ماه نودویک ساعت 08:37 حریق اتاقک نگهبانی پارک کودک شهریار به سامانه 125 آتش نشانی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام وضمن ایمن سازی کامل کانکس را که به علت اتصالی سیم برق طعمه حریق شده بود اطفاء نمودند.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به یکدستگاه کولر گازی خسارت وارد گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه شانزدهم بهمن ماه نودویک ساعت 02:53 بامداد طی تماس شخصی با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گسترده کارگاه چوب بری در امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را همزمان به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق در امیریه به طرف کرد امیر،نرسیده به بهشت رضا شدند.

آتش نشانان به چند گروه تقسیم شده وعملیات  اطفاء را از نقاط مختلف شروع نموده و سر انجام حریق پس از شش ساعت و سی وچهار دقیقه  بطور کامل مهار وخاموش گردید.

لازم بذکر است در این آتش سوزی علاوه بر خسارت به وسایل موجود حدود 200 متر سوله تخریب گردید.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf