آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

جلسه شورای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه نودو یک راس ساعت 08:00 در محل دفتر مدیر عامل سازمان با محوریت رسیدگی به امورات سازمان و تهیه لوازم امداد ونجات پیشرفته جهت ناوگان عملیاتی سازمان وبررسی اصلاح و متمم بودجه سال 1391 و بودجه پیشنهادی سال 1392 برگزار گردید و در پایان این مراسم پرسنل سازمان آتش نشانی با اهداء لوح تقدیر از حمایتها و مساعدت مالی ومعنوی شهردار محترم و اعضاء شورای سازمان به جهت بر پائی اردوی زیارتی خانوادگی پرسنل به مشهد مقدس تقدیر وتشکر بعمل آمد.

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه سوم بهمن ماه نودویک ساعت 16:55 طی تماس تلفنی آتش نشانی باغستان با سازمان آتش نشانی شهریار حریق کارگاه مبل سازی گزارش و در خواست نیروی کمکی گردید که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق در سعید آباد،خیابان آزادگان،خیابان سبلان سوله،خیابان زندی،بن بست پرشین شدند.

از بدو ورود مشاهده گردید طبقه فوقانی کارگاه دچار آتش سوزی شده بود که نیروهای عملیاتی آتش نشانی باغستان و ایستگاه شماره 59 تهران در حال اطفاء حریق از دو نقطه شمالی وجنوبی بودند و پس از قرار گرفتن نیروهای عملیاتی شهریارپشتیبانی خود را در خصوص آبرسانی و اطفاء حریق شروع نموده و نبض عملیات را به اتفاق دیگر ایستگاههای حاضر در محل به دست گرفته و پس از سه ساعت و چهل و دو دقیقه حریق اطفاء گردید.

لازم بذکر است در این حادثه متاسفانه یک نفر از کارگران کارگاه فوت و دو نفر منجمله آتش نشان باغستان مصدوم گردیدند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی باغستان تحت بررسی می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه دوم بهمن ماه نود ویک ساعت 15:41 حریق یک اصله درخت بر اثر اتصالی کابل برق به سامانه 125 آتش نشانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ حریق ایستگاه 401 را به صدا درآورد وبلافاصله آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شده و ضمن هماهنگی با اداره برق و قطع جریان برق حریق اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه دوم بهمن ماه نودویک ساعت 12:00 طی تماس شخصی با سامانه 125 آتش نشانی حریق یکدستگاه خودرو روآ گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد وبلافاصله آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق در جاده ملارد به طرف شهریار روبروی شهرک شاهد شدند وضمن ایمن سازی کامل حریق را اطفاء و از افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در روز یکشنبه یکم بهمن ماه نودویک با حضور اعضاء محترم هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان از سه نفر از بازنشستگان سازمان به نام آقایان ابراهیم علی بلندکردار،محمد باقر حیدری و علی حقانی با اهداء لوح  وکارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf