آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 04:54  صبح روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه سوپرمارکت واقع در شهریار،خیابان انقلاب،نبش کوچه شهید خرمی نژاد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه سوپر مارکت به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی میباشد.

6827

6828

6829

6830

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:12 روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،شهرک جعفریه،خیابان سی و سوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 601 جعفریه را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است و علت بروز این آتش سوزی و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می  باشد.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:40 روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،چهار راه قائم(عج) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید قسمتی از خیابان به علتی نامعلوم  نشست کرده و منجر به ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر هماهنگی لازم با واحد امور شهر شهرداری شهریار جهت پر نمودن محل مذکور صورت پذیرفت.

6826

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه خودرو پژو 405 که دچار نشت گاز CNG شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی  به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را ساعت 16:05 روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه نودو شش به محل مورد اشاره واقع درشهریار،بلوار شهید اینانلو،نرسیده به ورودی خیابان درختی اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو پژو 405 که دچار نشتی گاز CNG شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان دراولین مرحله از ادامه نشت گاز و بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری نمودند و پس از ایمن سازی کامل محل به مالک خودرو مذکور تاکید گردید در اولین فرصت نسبت به رفع سیستم گازرسانی خودرو مذکور اقدام نماید.

6825

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:32 بامداد روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه ساندویجی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،ابتدای میدان معلم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه ساندویجی از قسمت فربه علت حرارت بیش از حد روغن طعمه حریق شده  که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل کنترل و با تلاش آتش نشانان  دود حاصل از حریق با یکدستگاه رم فن خارج و حریق بطور کامل اطفاء گردید.

6824

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 04:41 صبح روز شنبه چهاردهم بهمن ماه نودوشش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی یک نفر از شهروندان واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه کانون گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مردی حدودا 34 ساله به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار گازگرفتگی گردید که ضمن بستن شیر اصلی گاز و باز نمودن درب و پنجره فرد مسموم با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال داده شد.

00000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:27 روز شنبه چهاردهم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه ابزار فروشی  واقع در شهریار،وائین،بلوار امام خمینی(ره)،نبش بعثت پنجم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مغازه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6820

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:43 روز جمعه سیزدهم بهمن ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو تیبا از مسیر اصلی واقع درشهریار،بلوار شهداء گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نموده و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو تیبا از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با جدول کنار جاده دچار نشت بنزین و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

6819

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:12 روز جمعه سیزدهم بهمن ماه نودوشش با مراجعه حضوری خانمی حدودا 20 ساله به ایستگاه 201 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6823

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf